torsdag den 25. november 2010

Dagens Heltinde ?

Jeg føler mig en lille smule som dagens heltinde... ;-)

Reddet liv er hvad jeg har! Altså ikke lige et menneskeliv men et stoleliv, stole har vel også ret?



Midt på Willemoesgade fandt jeg denne smukke stol, sat ud sammen med en masse skrammel, klar til at blive kørt på forbrændingen!!!!

Jeg skyndte mig at grave den fri for brusekabinedele, plastikklapstole, jernriste og div. og slæbte den hjem i varmen i en fart. Den arme stakkel var helt våd og kold af sneen.

Stolen står flot malet og har de fineste "dutter" i ryglænet.


Med lidt nyt gammelt stof jeg netop har fået af en skøn veninde har jeg fået betrukket stolen om så den nu står som ny tør og fin.



Tænker den skal ind på pigeværelset som mangler at blive gjort såddan rigtig færdigt, men har godt nok lyst til at beholde den i systuen ;-)
Husk at holde øjnene åben når du går gennem gaderne man kan finde de fineste sager ;-)
KH

13 kommentarer:

Camille sagde ...

det kan man nemlig! Og godt du reddede den fra snevejret!

Anne sagde ...

Wow et fund!! Ja, man skal altså lige have øjnene med sig (og pladsen derhjemme)
Tilløk med den

Naja Luise sagde ...

Den er blevet fin, men synd det gamle stof ikke duede... Det ser også fint ud!

Basse Bufas sagde ...

Nøj for et lækkert fund!
Godt du fik reddet dens liv. Jeg er sikker på, at den er taknemlig for at komme til en dejlig familie, hvor den bliver værdsat og har fået nyt betræk. Næsten som i et eventyr :-)
Tina

Losarinas mor sagde ...

Du er i sandhed, dagens heltinde !
sikke en fin stol !

Line sagde ...

Sikke et scoop! Godt reddet.

Lavendel sagde ...

Superfund --,min datter boede faktisk på samme gade for et par år siden!

emblas-kanel sagde ...

Å, så flott den ble. Det var nok meningen at du skulle gå forbi og finne den :-)
Klem fra Eva

Betina sagde ...

Hvem kan dog nænne at sætte sådan en skønhed ud i sne og kulde. Den kunne ihvertfald også godt få husly her. Og det nye stof er super skønt til den sorte farve. Tillykke med fundet.

Trine sagde ...

Stole har også liv, og se hvor fin den er.. :)

Maja sagde ...

Sikke en flot stol, heldige kartoffel!
Min kæreste ser altid lidt træt ud, når jeg har været nede og rode i storskraldsrummet. Men ind i mellem finder man jo guld!

Fargevandring sagde ...

for en nydelig stol!! Og det lilla stoffet gjorden den perfekt:-)

Jeg sagde ...

Sikke et kup - en stol du sikkert kommer til at elske bare for det! ;-)