tirsdag den 12. oktober 2010

Vil Du Være Med ?

I går blev jeg hos LIS/ KARLSONS KLUDESKAB gjort opmærksom på en boligkonkurrence i FEMINA med et godt boligtip er der mulighed for at vinde følgende....






Altså helt ærligt, så ville et gavekort til Ilva på 10.000 væe kærkommen her med en flytning lige om hjørnet, og så har jeg en jeg gerne vil dele med hvis heldet skulle være med mig :-)
Jeg har i hvertfald forsøgt mig med hele 5 forslag og KRYDSER FINGRE!! ( altså når jeg ikke lige strikker, hækler, piller mig i næsen og og og alt det andet der skal klares)
Skal du være med??
Det kan være alt fra et helt simpelt tip/ide til det mere kreativt indviklede så ALLE kan være med bare de kan finde ud af at uploade et billede ;-)
Du kan komme direkte til konkurrencen ved at klikke HER
Jeg ønsker dig i hvertfald al held og lykke PØJ PØJ og TAK LIS for tippet ;-)
Nyd Dagen
KH

Ingen kommentarer: