torsdag den 14. oktober 2010

Tur Slik...So Long

Så er alle tasker pakkede, jeg har prøvet at gætte mig til hvad vi mon får brug for og hvad vi også kan undvære, for bilen er skrumpet til en mindre model siden sidst.

Psssst imellem os så fylder alskens håndarbejde jeg tænker at skulle nå at sysle med lige så meget som det tøj jeg mener at få brug for de næste 8 dage...



Vil lige vise jer noget af det "slik" jeg har pakket til turen...bare i tilfælde af at jeg skulle få lyst til at hækle et Grannystripe tæppe er det jo godt at have nok garn med ik???



Kære læsere, nu må jeg så også sige So Long for en stund, vi har nemlig endnu ikke holdt sommerferie her i familien...så efter forsvaret fredag drager vi til Fanø uden pc og mobile net, ja knap nok uden telefon ( er dog nød til at kunne træffes for at kunne underskrive skødet på vores nye hjem) Men jeg har kameraet med ;-)

27. okt er store flyttedag sååå engang derefter hører i fra mig ;-)

Pas godt på jer selv og hinanden.

KH

19 kommentarer:

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Rigtig god ferie Wenche, det er godt nok at lade op til flytningen :). Men hvor er det dejligt for jer at i nu skal flytte og få pakket alle jeres sager ud.
Garnet har da godt nok de lækreste farver, nærmest lidt neonagtige...

ohhhappy sagde ...

Fanø er SÅ dejlig! Jeg har været der stort set hver sommer siden jeg var 3år, og jeg elsker stadig at komme der. Og de har jo også en håndarbejdsbutik ;).
Rigtig god tur og god flytning bagefter!

Line sagde ...

Rigtig god ferie til dig kære Wenche. Det ser jo ud som om du er godt forberedt! Kh Line

Loppe-shoppe sagde ...

Rigtig god ferie-tur!

Karina sagde ...

Held og lykke med forsvaret, sommerferie og flytning! Håber det hele går godt og gnidningsløst.
Lækre farver slik du har fundet frem til ferien;-)

KH
Karina

Losarinas mor sagde ...

Nyd det hele !
Og glæder mig til du vender tilbage :-)

Micha sagde ...

rigtig rigtig god tur... og god fornøjelse med flytteriet når i når der til
KH Micha

mette b sagde ...

Rigtig god ferie, forsvar og flytning. Dit slik ser lækkert ud og jeg har det på samme måde, nu vi skal 5 dage i sommerhus: tøj, håndarbejde og bøger står lige højt på prioriteringslisten...

Klem

kludemutter sagde ...

Fanø er balsam for sjælen ;)
Sikke nogle søde farver du har fundet frem.

Held og lykke med det hele.

YT.

Henriette sagde ...

I må have en rigtig god tur og nyd nu at der ikke er noget net. Du har jo rigeligt "slik" med.

Så er der mulighed for at lade op inden flytningen.
Held og lykke :o)

camilla sagde ...

held og lykke med det hele. jeg synes også Fanø er et rigtig godt valg. har også været der flere gange, og savner det.Håber for dig at "kunst laden"kan ikke huske hvad den rigtig hedder, er der i nu. det er en butik med brugskunst og håndarbejdt artikler, den er klart et besøg værd.

Trine sagde ...

De farver er da helt igennem fantastiske og bare så MUMS!
Rigtig god ferie til jer alle, I har fortjent den.
Og gud, hvor er det fedt at I snart lander for alvor - de bedste hilsner fra Horsens

Therese sagde ...

God ferie, god flytning ;) Og på godt gensyn ;)

SiriR sagde ...

Sikke dejlig rejseslik!

Nyd ferien og hyg jer masse:)

søslerier sagde ...

venter i spænding på næste 'kuk ;) Nyd tiden...

Lena sagde ...

Vil savne inspirationsfikset fra dig Wenche, - men rigtig god tur, - I er jo tæt på mig i jeres ferie :o)

morslille sagde ...

Skønne "slik" farver, god ferie.
Hilsen Charlotte

Eva sagde ...

Det slik feder jo bestemt ikke.
Rigtig god ferie og flytning. Og vend så tilbage med dine gode indlæg.

Anja sagde ...

håber i har jer en rigtig dejlig tur og glæder mig til at høre fra dig igen når i er landet i den nye bolig.