fredag den 22. oktober 2010

Tilbage Fra Fanø

Blot et lille kvæk her hjemvendt fra smukke vilde Fanø, en uges absolut fred og ro, ingen net ingenting andet end klitter og blæst.

Vi har haft solskinsdage som duftede af forår og blæse regnvejrsdage der var 100% efterår, det hele er den rene balsam for sjælen og vi er så afslappede at slappede vi mere af ville vi falde i søvn ;-)



Fanø Ugeblad en skøn lille sag på 4 dobbeltsider, det kan man lige overkomme og så har den det hele, hvem er kommet til, hvem er gået fra, hvem har set min knallert? og så var der lige et loppemarked i hallen og et skønt hånarbejds/loppemarked i Rindby forsamlingshus :-)



Når man så sidder der foran pejsen og har HELE dagen for sig er der så rigelig tid til at nørkle, rigtig mange projekter er blevet færdige og pakket til basaren meeeeen et nyt har også set dagens lys ;-)

De mange farverige garner jeg havde taget med blev supleret lidt op i en fantastisk butik i Rindy "Kunstladen" og så kunne hæklenålen altså ikke stå stille længere.



Godt kommet igang med endnu et grannystripe tæppe denne gang i ren uld, og ja nogle af garnerne er faktisk helt neon så det bliver et tæppe med "knald på".

Hele familien har også fået broderet, JA HELE familien mutter fatter og børn, selv er jeg blevet ret bidt af det, mere herom senere.

Om en time får vi nøglerne til vores nye slot så jeg må smutte!!!

Nyd dagen

Skønt at være online igen ;-))

KH

13 kommentarer:

Pi Andrea sagde ...

Super smukt tæppe du har gang i... :o)

Onkel Anne sagde ...

Jeg ELSKER Fanø og Kunstladen! Sidste år blev jeg tilbudt job derude, fordi jeg virkelig kom der meget og kendte de fleste kroge :)
Fanø er mit helle, og hvor er jeg glad for, at der er flere, der oplever det!

Clemme/Trine sagde ...

Fanø er et af mine favoritsteder i verden, jeg er så heldig, at min far og hans kone har et hus derovre :) Fantastiske farver du hækler i :)

Basse Bufas sagde ...

God du kom i "Kunstladen" skøn butik :-) Og ja jeg er også Fanø-fan. Hvis jeg fik råd til et sommerhus skulle det være på Fanø.
Tillykke med slottet og god arbjedslyst!
Tina Basse

Karen Klarbæk sagde ...

Velkommen hjem. Desværre ikke til Århus eller Jylland med KØBENHAVN. Godt vi ses om et par uger.

Fedt fedt garn.
Karen

Krudtuglens mor sagde ...

Dejligt med et lille kvæk- go flytning - næste weekend rykker vi ;)

Louise sagde ...

Velkommen hjem. Jeg elsker også Fanø. Jeg er født og opvokset i Esbjerg, så tilbragt rigtig meget tid på den skønne ø.
Lækkert tæppe du er i gang med - jeg vil også selv snart på'en igen ;-)
God flytning.
Kh Louise

Eva sagde ...

Dejligt tæppe:)
God flytning.

søslerier sagde ...

velkommen tilbage ;)

Gowry sagde ...

Åh, hvor ser det bare lækkert ud - elsker farverne! :)

Mette sagde ...

Velkommen hjem, søde Wenche. Dejlige uldstriber i rasende glade farver. Jeg har nydt dine pingviner i Boligliv - sejt! Håber at vi snart kan ses.

Lis Rylander Karlsson sagde ...

Det ser ret hyggeligt ud det blad. Og dit garn - uffffff!! Selvom jeg ikke er den store strikker eller hækler kan jeg snildt forelske mig i garn. får bare aldrig lavet så meget af det...

Ha en dejlig weekend! Online:)

KH
Lis

Demselv sagde ...

Hej Wenche

Jeg har "tagget" dig i en lille blog-leg, som går ud på at "invitere indenfor i dit kreative univers" - håber du kunne tænke dig at være med.

De kærligste hilsner
Jill