fredag den 1. oktober 2010

Fredags Frøkener

En sen nat for længe tid siden fandt jeg på nettet nogle skønne frøkener der netop ankom her til formiddag.

De er endnu skønnere end jeg havde husket, dejlig fredags overraskelse ;-)



3 Kæmpestore badges med en diamieter på hele 6 cm, tænker at de på skift vil være en skøn detalje på min håndtaske eller på min poncho.



En lille ACEO blev det også til, denne lille musepige forkom mig som et vinter MUST have :-)


Og så elsker jeg bare skøn indpakning, men det vil jeg ikke afsløre her, det må forblive en overraskelse.....


Og hvor har jeg så fundet de fine frøkener?
Lige HER rigtig god virtuel shoppingtur.
I morgen bliver det store osedag i den virkelige verden, Christina og jeg skal bare ud og se og snuse og blive inspireret jeg glæder mig!
Nyd Weekenden
KH

3 kommentarer:

søslerier sagde ...

NØJ hvor er de skønne... Tror det bliver et dyrt bekendskab hvis jeg får fundet ud af at shoppe gennem Etsy??! NYD weekenden, lyder voldsomt hyggeligt med KrudtugleModerlig visit imorgen!!

Ditte sagde ...

Wow! Det er godt nok en sød butik hun har.

Ditte, smykkestykke.blogspot.com

Zlatica sagde ...

Thank you so much!
I´m happy you like my little girls!
All the best to you!
Zlatica