lørdag den 9. oktober 2010

Det Regner Med...

Trods kraftig skøn og lun efterårssol oplevede jeg her til morgen at det regnede med....ULDKUGLER :-)



En, to ,mange....



Skønne og bløde i et vælg af smukke farver...



Det ville næsten ingen ende tage....


Glæden voksede med hver fine lille runde kugle der dryppede ned....


Jeg har læææænge haft en ide, men bare manglet de rigtige farver....




Uldkuglerne har den helt rigtige størelse til nisse- og krybbeproduktionproduktion , endlig en afløser til timevis af nålefiltning af runde kugler med ømme og blødende fingre :-)



Meeen det er ikke det eneste de skal bruges til, håber jeg snart for tid og overskud til at komme igang...vi skal bare lige...holde efterårsferie i uge 42 og flytte i uge 43....


Men de løber jo heldigvis ingen vegne ;-)




Kuglerne har KAREN været så sød at sende til mig da jeg desværre ikke lige har en Søstrene Grene i nærheden, så er det jo skønt at have gode veninder at sende i byen !



Hele 20 pakker!!! 200 Kugler!!! så er det vel bare at komme igang ik???
Nyd Dagen
KH

2 kommentarer:

Miv sagde ...

Uldkugleregnen måtte gerne komme forbi klippeøen også ;)

Randi sagde ...

Åh hvor ser det flot og lækkert ud!
JEG VIL HAVE EN SØSTRENE GRENE TIL GRØNLAND...savner virkelig den butik!