søndag den 3. oktober 2010

Bang Bang

Efter 10 fantastiske timer sammen med Krudtuglens mor i Københavns gader i går er søndagen bare Stille Bøv!!

Vi fik snakket, kigget, blev inspireret, biksede nye ideer sammen til kommende kreative projekter, står jo begge og skal flytte i nyt hjem inden længe... drak kaffe, og fik en rigtig amerikaner middag Stor Cola, Stor burger og store pommesfrites.... lå tungt og længe i maven ;-)

Frem for alt fik vi fyldt hhv. Christina og Wenche depoterne op!

En af de ting jeg ønskede at finde på vores shopping tur var ting til drengeværelset....jeg synes altid det er så svært at finde noget netop til drengene, tøse ting er der uendelig meget af alle steder men derfor skal sønner vel ikke bo på hvide og grå værelser vel?



Hos Akimbo i Hyskenstræde fandt jeg den skønneste Cowboy papirsranke den skal enten stå i vindueskarmen, på en hylde eller sættes omkring en lampe det skal der lige tænkes lidt over :-)



Min dreng har Læææænge ønsket sig en robot og nu har jeg endelig fundet den det skal være, denne ældgamle model og så synes jeg det er en fed ting at den skal trækkes op, nøglen kan man jo så hygge sig med at opbevare på et særligt sted :-)

Mht. drenge ting kan jeg virkelig anbefale Akimbo for udover en meget romantisk univers er der rigtig mange seje drengeting at finde.



Space plaster...det må kunne lindre selv store skrammer, jeg glæder mig til jeg næste gang får brug for et plaster!


En af de butikker Christina og jeg næsten ikke kunne komme ud af var Retrovilla, det er jo et tapet MEKKA men hold da op med så stort et udvalg kan nogen som os jo næsten ikke blive færdige, til sidst fik jeg lidt ondt af den hjælpsomme ekspedient og tog en rask beslutning, to ruller til pigeværelset og to meter tinsoldater så må jeg se hvad jeg finder på med det!



Såddan en dag bør alle have indimellem også selvom man sidst på dagen har det såddan her ;-)




Nyd Dagen
KH

1 kommentar:

Mia sagde ...

Uhm lyder som en helt fantastisk dag I havde! Skønt!!

Smil fra Mia