onsdag den 29. september 2010

På Lørdag På Lørdag På Lørdag

UH hvor jeg glæder mig, som et lille barn til juleaften, som et lam på græs, ja så mine fødder næsten ikke kan stå stille :-)

På lørdag får jeg besøg af min kære veninde her fra blogland, min "lillesøster", hun kommer helt fra Århus og jeg har såddan savnet hende.

Hvem?? Krudtuglens Mor , søde bløde kærlige kreative Christina ;-)




Både mit yndlingstørklæde og yndlings taske er en af Christinas kreationer og et dagligt minde om at jeg har været så heldig at få hende og hendes familie ind i mit liv.



OG vi skal rigtig hygge ja vi skal!!! Flere kopper latte end hvad godt er, flere stykker kage end vi burde, snakke om alt det der er sket siden sidst og skal ske lige om lidt.

OG ja da så skal vi da SHOPPE ingen tvivl der ;-))))

Vi skal helt sikkert forbi AKIMBO og se på engle og alle de andre skønne og finulige sager man kan finde i den lille kælderbutik.



Vi skal også forbi RETROVILLA vi har nemlig begge to piger der lige om lidt skal have nye værelser, glæder mig ustyrligt til at se hvilke tapeter de har og håber at finde noget rigtig drenget til min søn på 6, gerne noget med biler ;-))



Mandag skal vi noget ganske særligt, vi skal nemlig besøge LINE der står bag MARAPYTTA og denne skønne kollektion af sko ;-)

For bare få måneder siden kendte hverken Christina eller jeg Marapytta og der skulle en listig tyveknægt til at føre os sammen, det som startede med en harme over tyveriet af Lines symaskiner ser jeg i dag som et "held" for havde han ikke stjålet det hele havde Christina og jeg ikke lavet en indsamling så Line kunne fortsætte sin systue og havde måske aldrig fået kontakt, men nu står vi her og skal mødes!!!
Det synes jeg er et fantastisk held i uheld ;-)
Nyd Dagen
KH

9 kommentarer:

Loppe-shoppe sagde ...

Rigtig god fornøjelse! Jeg bliver helt misundelig af at høre om sådan en tøse-tur!
Venligst Loppe.

Karen Klarbæk sagde ...

Nej hvor dejligt.
Nyd det i fulde drag.
bare det var mig.
Jeg skal til forældrearbejdsdag og Michaelsfest på skolen, så lørdagen er allerede væk.

***Mutter*** sagde ...

Det var da en rigtig god historie. Hyg jer !!

Louise sagde ...

Kan godt forstå du glæder dig! Det lyder bare SÅ hyggeligt! :-)
Kh Louise

Mia sagde ...

Hej
Hvor lyder det som en hyggelig weekend. Der skulle endda være åbningsfest hos Retrovilla, bare det var mig...
Der er småfolk lagersalg i holbæk, hvis I skulle nå så vidt omkring?
KH Mia

Marianne sagde ...

Hej Wenche

Jeg kan godt forstå at du glæder dig til på lørdag :) - håber i får en fantastisk dag/weekend sammen :) - de engle fra AKIMBO har jeg længe ledt efter ...... må se om ikke det er muligt at finde dem..... synes ikke at kunne finde dem på deres hjemmeside :(
ja retrovilla ville én jo også gerne besøge og marypytta/line er heldig at hun har jer+ mange andre (var ikke lige blogger da der var indsamling):(
det bliver noget af en drømmeweekend
- bare lidt misundelig :) NYD DEN :)
kh

tusindfyd sagde ...

Kære MArianne

Blot lige til info så har akimbo netshop via bloggen til alle der ikke lige kan komme forbi.

Og indsamlingen til Line var kun mulige fordi der er SÅ mange dejlige mennesker i blogland der støttede op omkring det ;-)

KH

Krudtuglens mor sagde ...

Så sidder man der blandt alle sine kollegaer i sin pause og læser dette indlæg, og får ret så vandede øjne ;) det krævede sit at holde dem tilbage... jeg glæder mig til at se dig og give dig et ordentlig knus!!!!!!

PUK sagde ...

Hvor herligt at se frem til sådan et besøg - og alle de ting I skal:)
Jeg var lige til åbning af RetroVilla i dag. Så fin butik, og du finder helt sikkert noget til børneværelset.
KH Puk