søndag den 5. september 2010

LoppeLoftet

Så kom jeg på mit første Loppemarked efter flytningen, hvor har jeg savnet det!

Fandt et rigtigt Loppe Loft i Glostrup, Hvisingevej 15, der kan du kigge forbi hver den første søndag i måneden fra 10-15, og jeg skal lige love for der er alt hvad man kan drømme om.



En af dagens lopper var to sæt sengetøj, tænker de skal bruges til det nye drengeværelse ;-)



Og så har jeg længe været på udkig efter lysestager i alle afskygninger og størelser så her er da lige en god start.

Har du nydt din søndag? Været på Loppejagt?

KH

5 kommentarer:

Fru Mulle sagde ...

Jeg er vild med sengetøjet... og ja! Jeg fandt en fantastisk amagerhylde til en 5'er på et Lions Club loppemarked - det var 5 minutter i lukketid. Det er vist det bedste kup jeg nogensinde har gjort :-)

HEKSEN sagde ...

Jeg har været på loppejagt på kattene, men fandt dog ingen. Det meste af tiden har jeg været i haven, og nydt det smukke vejr.

mette b sagde ...

Ingen lopper, men jeg har nydt en dejlig, lang cykeltur med gemalen her i sensommeren :)

Skønne lysestager. Især den til venstre kan jeg lide.

Klem

Mette sagde ...

Du har da også haft en dejlig søndag, Wenche. Måske jeg skulle finde vej til Glostrup en søndag. kærligst Mette

I'm with Leia sagde ...

Tak for loppetips - jeg skal nok få kigget indenom :)