lørdag den 4. september 2010

Lige Om Lidt Og Alligevel Ikke

OK 27. November er i dage ikke just lige om lidt, men når man skal skabe ting til Julebasaren med hænderne er det alligevel lige om lidt....Håndarbejde tager jo tid.

Jeg skal i hvertfald til at planlægge hvad jeg kan lave...nu hvor min systue er delvist pakket ned i en frygtelig masse kasser så jeg må vel lave det jeg kan finde materialer til ;-)

Jeg har fået hæklet jeg ved ikke hvor mange splitflag til flagranker og trekanter til "skagensranker" fordi jeg har tilbragt alt for mange timer i bil men ok fedt at have dem klar allerede !


Lanternerne er jeg bange for må vente til næste år ,alt mit akvarelpapir som lå i min kommode kom i kampens hede med i depotet!!!



Men mit uld ved jeg hvor jeg har ,så krybbefigurer skal jeg helt sikkert lave, har også lovet et par af jer et sæt og det skal nok være klar til tiden ;-)


Så har jeg også en plan om at lave lidt sætterkasser, fik jo hamstret rigeligt af de fine fra Søstrene Grene til samme formål....tjaaaa jo jeg tænker faktisk på basar såddan hist og pist hele året.
Har du mon et godt forslag til hvad jeg bør lave igen i år? Eller noget helt nyt du godt kunne tænke dig at finde på basaren?
SÆT KRYDS i kalenderen til Basar allerede nu ( så kommer du ikke til at melde dig til Gløg og æbleskiver og går ikke glip af en skøn dag);
Århus Lørdag den 20. Nov for børnehaven stjernehuset, det bliver i Antroposofisk hus ved Højbjerg torv. Her laver Karen og Jeg en lille bod sammen til fordel for børnehaven :-)
Gentofte/ Silkeborg Lørdag den 27 November ,jeg kan findes på basaren på Vidar Skolen på Brogagervej i Gentofte og Karen på Rudolfsteinerskolen i Silkeborg.
Jeg skal selvfølgelig nok lave en reminder på det hele ;-)
Nyd dagn
KH

4 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

De har et overskud af kreativitet og glæde, som jeg beundrer meget !

søslerier sagde ...

skal klart forbi et af markederne - og vist allerede spare op til det nu ;)

mette b sagde ...

Jeg satser på Silkeborg igen i år.
Hvor er dit krybbespil fint!

Klem fra
mette

Anonym sagde ...

Du bliver altså nødt til at have lanterner med til Højbjerg Torv ;-) Jeg har længe set frem til, at kunne anskaffe mig en række. De er bare så fine.
Vh Anemone