fredag den 24. september 2010

Fredags Tiger Tip

Her på den måske sidste sommerdag??.. vil jeg gerne lige nå at vise jer en rigtig sommer/indehyggesag.

Kina sko! Jeg havde helt glemt hvor rare de er at have på både inde og ude, de er så dejlig bomuldsbløde ideni ;-)

Modsat dem jeg kan huske fra min barndom hvor man lukkede dem med et vanligt spænde med en alt for lille pind og et alt for lille hul har de nye udgaver en super smart fidus men ser samtidig ud helt som i "gamledage".


De sorte her er fra Tiger, men i Netto har jeg fundet et par i Denim med rød og hvidternet bomulds foer. Jeg gav hhv. 50 og 30 kr parret, så kan man jo godt flotte sig med hele to par ;-)
Nyd weekenden
KH

7 kommentarer:

bare WUNDERBAR sagde ...

arh de var flotte.. dem skal jeg vist på udkig efter.. jeg kan huske at jeg altid havde sådan et par på til dans.. :))

Eva sagde ...

Så behøver jeg måske slet ikke gå i mine børns aflagte badesandaler mere?

Sacha sagde ...

Jeg har selv fundet dem i den indiske butik i Overgade i Odense og i de kinesiske butikker bag Nørreport i København.

Der har jeg fundet dem i både rød, blå, grøn og sort velour og i kinesisk mønstret satin.

Så jeg kunne forestille mig at andre asiatiske eller østlige butikker rundt om i landet kunne have dem, hvis man skulle rende forgæves i tigere eller netto :)

Som bare WUNDERBAR har jeg selv brugt kinasko til dans i min barndom, inden de blev skiftet ud med maosko :)

tusindfyd sagde ...

Åh ja maosko de er altså også skønne! Bruger dem til mine børn som hjemmesko i skolen ;-)

KH

Maiken sagde ...

Åh ja, sådan nogle havde jeg også en gang. Jeg bliver da helt nostalgisk! Måske jeg skulle omkring Tiger snart?

Annchen sagde ...

Dér har jeg også været engang..:)
Dem må jeg da lige på udkig efter - om nogen af dem kunne klæde en lille str.41..;)
Tak for tippet..
Ha' en rigtig dejlig weekend..
Kh Anne

Anonym sagde ...

åå så søte! Vi har ikke Tiger i norge, det er bare så synd!
God helg ♥
Elisabeth