søndag den 12. september 2010

Dagen I Farver

Jeg elsker farver, de inspirerer mig, jo flere jo bedre! Sort er mest noget jeg går i , farver er det jeg leger med :-)

For længe siden fik jeg fat i de skønneste stykker bomuldsfrotte fra Holland, de har bare lige den tone jeg bliver helt blød af lige pt.

Jeg har fået bundet nogle små hoveder og planen er at disse skønne ruller skal forvandlet til små farverige dukkebørn ;-) En hel skala!


Rullernes farver er lige i øjet til de mange retrostoffer jeg har fået samlet og jeg har en plan om at arbejde dem ind i dukkerne....



Mine havblik garner har fuldstændig samme farvetone, derfor kan jeg også blive ved med at bruge af dem, dusede farver bliver jeg vist aldrig træt af.


Jeg glæder mig rigtig meget til at få mit Grannystripe tæppe hjem i mit "nye" hjem ...Lige om lidt!


Er du til krads eller duset?
KH

8 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Jeg er nok til begge dele. Generelt er jeg også meget til farver. Dog ikke i mit tøjskab, som primært består af sort...


Glæder mig til at se dine nye farvelade dukkebørn! -Og så drømmer jeg om at anskaffe mig havblik i mængder, nu hvor jeg er ved at lære mig kunsten at hækle. Nøj, hvor er de lækre altså.

Miv sagde ...

Spændende projekt!
Og jeg er bestem til de dusede farver! Både i make up og i tøjskabet!

Onkel Anne sagde ...

MUMS sikke nogle skønne skønne farver!

Annchen sagde ...

Skønne farver!!
De er da lige til at blive væk i..
Jeg er også til farver - i klædeskabet mest som kombi til sort eller grå, men de vinder lidt ind..
Jeg er nok bedst i dusede - men af og til tager fa...n ved mig og så blir' det til pangfarver..
Glæder mig til at se dukkerne:)
KH Anne

Trine sagde ...

Behøver man virkelig vælge?
Det ville jeg aldrig kunne - er vild med begge dele. Men især vild med dit tæppe, som står temmelig højt på min liste over de næste projekter jeg har lyst til at kaste mig ud i!

Thinkingspace sagde ...

Jeg har ligesom flere andre her en bred smag, når det gælder farver - men helt skønne er de i hvert fald, dem du flasher her! :-)

søslerier sagde ...

Det er en fantastisk lækker farveskala du mestrer ;) Min er nok en tand mere 'knald' ;)

mette b sagde ...

Jeg er helt sikkert til de bløde farver...