torsdag den 30. september 2010

Be Inspired - If You Like

Dette er ordene jeg gerne vil starte denne iskolde torsdag med .

Ordene er overskriften på bloggen HER og bag bloggen står Lotte Hønholt min kære veninde fra Århus som jeg skatter højt både som person og kunstner.

Lotte er uddannet designer og rører mig ikke kun med hendes streg på papir men i særdeleshed også på lærred :-)





Maleriet ovenover er en af Lotte Hønholts seneste og for mig er det bare Lotte, solskin og bubbelgum!

Et maleri jeg rigtig godt kunne tænke mig at tilføje til nedenstående maleri der også er malet af Lotte og allerede er en af de mest skattede ting i mit hjem, en daglig glæde :-)




Jeg elsker kunst, de tanker det sætter igang, farvernes påvirkning af mit sind, de små detaljer jeg kan blive ved med at opdage.

Har du lyst til at " Be Inspired" ? , så kig forbi lige HER jeg kan kun håbe at Lotte får meget mere tid til at male i fremtiden.

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Helle Koed sagde ...

Skønt at finde en dygtig kunstner som blogger! :D Og sjovt at se hvordan cirkler, balloner og løbere også kan bruges! :D

søslerier sagde ...

Skønne skønne malerier! Dejligt med folk der inspirerer - som du selv ;)

rett og vrang sagde ...

Så mange fine ting du hadde her! Flott å lese om! Endelig litt annet en tasker og tasker som er akkurat like... bare i andre stoffer... Hilsen Synnøve fra Norge

Lotte Hønholt sagde ...

Kære, tusind tak for de fine ord. Håber at vi snart kan ses, savner dig..

KH Lotte