lørdag den 11. september 2010

11.9.10

Jeg husker ,som var det i går ,hvad jeg lavede DEN 11. september vi aldrig glemmer.....

Så sent som for få dage siden da jeg sad i S-toget mellem Høje Tåsstrup og Holte tænkte jeg at den 11. sept. skal jeg under ingen omstændigheder køre i S-tog.



Frygt! Frygt for om der kunne ske noget? MEN så er det jeg mindes hvad præsten sagde til vores bryllup " den som lever i frygt lever kun halvt"

Så er det jeg må finde ud af om jeg i dag vil leve helt eller halvt. Om en terror handling/terrorister skal have indflydelse på mit liv og færden?

Jeg er på vej ud af døren, skal til rengøring på skolen og hvorledes skal jeg nu tilbagelægge de 16 km ???. Enten er det en dejlig gåtur S-tog og gåtur eller 35 min i en bil på motorvejen som bestemt ikke er min ven :-)

Havde det ikke været for bombeeksplotionen i indre Kbh. i går eftermiddags med efterfølgende hysterisk politiopbud og uklare udmeldinger fra politiet tror jeg at jeg havde vovet pelsen lade den sorte boks åbne sig for at finde en hyggelig lille fætter der griner af mig, ruller med øjnene og siger Buhhh.....



Men hånden på hjertet jeg tager altså bilen i dag og lever halvt denne 11. sept. 2010.

God lørdag

KH

6 kommentarer:

mette b sagde ...

Og så har du set dig selv i øjnene og forholdt dig til, hvad du kan lige nu. Klogt.

Rigtig god lørdag til dig :)
Klem fra
mette

Losarinas mor sagde ...

Åh, søde Wenche ..Jeg sender dig et knus :-)

Krudtuglens mor sagde ...

Så flot og tankevækkende et indlæg.... kram til dig og dine!

Mette sagde ...

God lørdag, må med skam erkende at jeg slet ikke har tænkt over det.... Kør pænt.

Pi Andrea sagde ...

Personligt ville jeg have valgt som dig... :o)
Knuss

Kirsten sagde ...

Har også - i perioden - tænkt over, hvor meget det må og skal fylde i mit liv. Vi har en meget besøgt lufthavn SAMT en meget stor "verdenskendt" forlystelse i byen... i tiden efter 11. sep. var det ofte oppe at vende, om det mon kunne være næste mål osv. For de ville kunne ramme mange, også udlændinge... jeg synes det er rigtig svært, men som årene går, kommer det heldigvis til at fylde mindre og mindre, men årsdagen gør noget ved tankerne, det kan jeg mærke...

Jeg synes det er fint som du har valgt, som Mette b skriver, du har valgt det du magtede i dag...