lørdag den 7. august 2010

Vundet

Normalt er jeg ikke en af de fætter Højben typer hvor appelsinerne drysser lifligt ned i min turban bare såddan....end ikke hvis jeg virkelig ryster træet godt ;-)

Men nu har jeg altså været så heldig at vinde en super skøn Give Away og hvor er det altså bare skønt at modtage en pakke fra SØSLERIER med posten, se lige her...



Boblekuverten indeholdt først en sød pose, lavet specielt til mig, man kan sagtens mærke nå der er lagt sjæl og glæde i indpakning :-)



Inde i posen fandt jeg så endnu en fin indpakning ÅH det kan jeg lide!!!!

Snoren omkring er helt særlig fin det minder lidt om ledning og passer bare rigtig godt til hele oplevelsen.



Og så endelig min fine gevinst!!! Snebold øreringe som jeg synes de ligner ;-))) lavet af et super fint og blødt materiale.



Jeg havde valget mellem sølv/guld og sort/hvid men nu hvor jeg har en ring med guld og hvid keramikkugle skulle de da være lige akkurat såddan.
Søslerier sælger faktisk øreringene hvis du er blevet fristet ;-))))
Tusind tak Rikke!
Nyd dagen derude.
KH

8 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Du var den heldige vinder af de smukke smukke øreringe :-)

Mama-T sagde ...

Tillykke med præmien. De øreringe er bare SÅ fine :)

Malene sagde ...

Godt det nogle gange er de mindre heldige, der får heldet med sig ;)
Tillykke med den fine præmie...

Eva sagde ...

Der var du heldig. Hvor er de smukke.

Gaia Cunin sagde ...

tillykke! De er godt nok flotte de øreringe!

Namaste sagde ...

Gratulerer med gevinst!

Og takk for sist, det var såå hyggelig å treffes på BlogPicnic :o)
Det skulle ha vært så mye mer tid, men så glad for at jeg tok turen!

Jeg er nå kommet hjem fra 2 uker på ferie i ditt deilige land, og gleder meg til å pakke ut alle skattene jeg har funnet ;o)

søslerier sagde ...

Det glæder mig at du kan li' dem, kære Wenche... Og vil da gerne se den sneboldring du snakker om de skal 'matche'... ;) Kh Rikke

Louise sagde ...

De er bare SÅ fine! Tillykke! :-)