tirsdag den 24. august 2010

Upssss

...den var nær smuttet...bryllupsdagen ;-)))

Få sekunder inden jeg gled til slumstrup i går slog det mig..Ahhh ja 24.August hmmm

Min mand reagerede med et ekstra blink og synk da jeg i morges glad sagde "tillykke med bryllupsdagen skat".

Men alt forladt, vi har simpelthen haft mere at se til end nogensinde den seneste uge såååå



Min mand fandt dog med hjælp fra et par damer i Gentofte frem til en blomsterbutik og vendte hjem efter at have afleveret børnene med en smuk buket blomster, rundstykker og Uhmmm Brunsviger, min favorit ;-)



Blomsterne skal med på miniferie hos min søster hvor jeg skal bo med børnene de næste dage imens farmand er væk på arbejde...jeg er nemlig en rigtig bangebuks i store gamle huse når det bliver mørkt og det blæser og knirker !!!

Nyd Dagen

KH

12 kommentarer:

Mama-T sagde ...

Tillykke med dagen... sikke en smuk buket :)

Micha sagde ...

stort tillykke med dagen og skønne blomster... :)

Tenna sagde ...

STORT tillykke med bryllupsdagen! Sikke en flot buket blomster, er vild med sammensætningen.
SMIL fra Tenna

mette b sagde ...

TILLYKKE!

Julia Hausfrau sagde ...

Tillykke med dagen. Sikke en smuk buket din mand har købt til dig, det har han da øje for :)

Fru Christensen sagde ...

Hjertelig tillykke med bryllupsdagen.

Mia sagde ...

Hejsa. Selvom jeg ikke kender dig, føler jeg alligevel jeg gør en smule..følger fast med på din side... Håber det bliver rigtig dejligt for Jer (både jeres midlertidige bolig) men også når I får jeres nye lejlighed. Det er vildt hårdt med sådan en omgang flytning..men når bare det bliver godt...Hvad er egentlig årsagen til at I skulle flytte?
Måske vi kan lave et blogtræf snart i Kbh?
KH Mia

Fru Larsen sagde ...

Stort til lykke med bryllupsdagen, skønne blomster husbonden har købt:))

Kia Gee sagde ...

Sikke nogle skønne blomster, specielt Geoginerne! åh!

Annchen sagde ...

Stort tillykke med dagen..:) OG den smukke buket!

Andregasellen sagde ...

Gratulerer med bryllupsdagen!!Herlig å få blomster av husbonden:)

EN FUGL I HÅNDEN sagde ...

Henrivende buket Wenche. Tillykke med dagen!