fredag den 27. august 2010

Ud Med Snøren

For nogen tid siden fik jeg, hårdt tiltrængt!!, disse egentlig ret fede gummistøvler af min søde mor.

Der var bare lige noget ved dem....jeg synes de så lidt for pæne ud, for højtidlige/klassiske til regnvejr/ mig??

Det var simpelthen snøren!!! Den råhvide bomuldssnøre, lidt for meget sailor til mig :-)



SÅ nu er snøren blevet skiftet ud med et bar neonpinke fra TIGER ;-)

Now we are talking! Jeg glæder mig allerede til næste skylle og jeg kommer vist ikke til at vente ret længe....



Jeg har de sidste dage vandret rundt i mit nye kvarter mellem lilletrianglen og sortedamssøen, har fundet det skønneste økologiske bageri, deres chokolade croissant er vanvittig lækker!!! Har afprøvet de fleste bænke i de grønne oaser med en latte og nå ja den der croissant....mums, set og lyttet, mærket og snuset OG jeg må sige at jeg næsten ikke kan vente!!!

Ønsker jer alle en dejlig weekend.

Nyd Dagen

KH

15 kommentarer:

Krudtuglens mor sagde ...

Ha ha har samme støvler... måske de skulle efterårs pimpes ;)

Annchen sagde ...

Ej hvor det da lige toppede dine røjsere;) Så lækre!
Jeg kan næsten blive helt misundelig på din 'læren det nye sted at kende'.. Det lyder som om du griber det an på den helt rigtige måde;)
Nyd dagen - og din kommende regnvejrstur (den må nu godt vente lidt - eller bare blive på øen;)
KH Anne

hosria sagde ...

Hvor er de bare fede! Trænger sådan til nye (og lækre) gummistøvler, men de koster bare kassen de dér... Må vist også have fat i min mor ;)

Losarinas mor sagde ...

Jeg elsker at høre om din erobering, din opdagelse a dit nye nærområde :-)

Lotten sagde ...

Åhh dom blev ju urfräcka!

Zacho sagde ...

Det er bare så sjovt, at du nu skal bo rundt om hjørnet fra min svigermor...jeg kender området, som min egen bukselomme...
Og næste gang vi går tur i København, vil jeg helt sikkert kigge efter et på neon pink snørebånd i gummistøvler.....det bliver SÅ sjovt!

Davids Engle sagde ...

Vil gerne ønske dig hjertelig velkommen til bydelen. Det lyder som om du og familien nok skal falde til, for du er bare så åben og positiv. Jeg bor på Ydre Østerbro, men mit hjerte banker også for søerne, Fælledparken, Trianglen og Ndr. Frihavnsgade og alle de andre dejlige steder i bydelen. Og når du har indtaget Østerbro, så skulle du bevæge dig ned af Blegdamsvej mod Skt. Hans Torv og gå ned i gaderne deromkring. I Elmegade og Birkegade og i det område ligger de skønneste butikker. Derefter er der Jægersborggade med caféer og værksteder. Ja jeg kunne blive ved, men velkommen i hvert fald - og god weekend.

Frk. Hverdag sagde ...

Dét er det bedste ved at flytte....nemlig at finde de nye yndlingsteder i nærmiljøet. Man kan blive helt salig.

Heidi sagde ...

Så fine :) God idé å bytte ut lissene /snørene :)

Betty Margerthe Larsen sagde ...

Det var da en super ide.....Holder øje med dem, næste gang jeg færdes på Østerbro i regnvejr.

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Og VUPTI, så blev de støvler total hippe :)
Det må være fantastisk og gå og suge til sig et nyt sted, få nye yndligsteder til gåture, shoppeture osv.
Får næsten helt lyst til at flytte :)

Karlchen-Puppen sagde ...

Lustige Schuhe!
Ich habe dir eine e-mail geschickt. Hast du sie bekommen?
Liebe Grüße.
Astrid

Onkel Anne sagde ...

God idé! Det gør jeg også ved mine sorte :)

pauladesign sagde ...

så fine støvler du har "laget" deg. De ble tøffe. Danmark er heldig som har Tiger butikker. er alltid innom der de gangene jeg er på besøk i Danmark. Det er alltid deilig å være norsk i Danmark. Du har en kjempe fin blogg. masse flotte bilder og festlige tekster.

unikarina sagde ...

Super lækre gummistøvler med et skønt touch. Min skønne lilla støvler må desværre pensioneres - de inviterer vand ind! Måske man skulle overveje samme stil som dig.
God weekend til dig også...