tirsdag den 3. august 2010

TøseTur

I dag har jeg været på Tøsetur med min store pige......

Der er blevet kigget på tøj og sager rundt om i byen og fangsten er en broget blanding af foret regntøj, læbepomade, papirclips ,viskelæder og dette nittarmbånd fra H og M, det med nitter er vist ret hot hos piger i den alder ;-)

Kombineret med en mintgrøn cardigan i vintage strikmønster synes jeg faktisk det går helt fint :-)




Og så har jeg lige et tip til lakrids elskere...de fås i Tiger og er stærkt vanedannende...



Var også lige et smut i Søstrene Grene og kan opdatere at der ihvert fald på strøget i Århus stadig er sætterkasser at få ;-)

Nyd dagen

KH

7 kommentarer:

Frk. Evigglad sagde ...

Åhh selvom man helst ikke vil have at ens små bliver for hurtigt store.. så glæder jeg mig altså til sådan tøse ture.. det gør vi skam også nu, men det er bare på et lidt andet plan..

Lyder til i har fundet det i skulle bruge ;)

tusindfyd sagde ...

Nyd imens de er små, de oiger og drenge bliver alt for hurtigt alt for store ;-) Jeg savner de tider hvor vi bare tullede rundt og jeg bare bestemte hvad de skulle have på... ;-)))

Mette sagde ...

Det er altså ikke sikkert der er flere efter jeg har været der i dag ;o) Utoligt hvad man kan proppe under en barnevogn, Luna skal være glad for der var plads til hende på hjemturen!
Tak for tippet om den, har længe ledt efter nogen med lidt større rum, og der er de her helt perfekte! Så nu skal der bare males :o( og tapeseres :o)

søslerier sagde ...

Så hyggeligt med tøse-ose-tur ;)
Jeg havde egentlig planlagt en Århus-tur imorgen, onsdag - men skal nu besøge Lillepigens kommende Dagplejemor (lidt spændt er man vel, når det er én man skal overlade afkommet til snart...)
Har derfor også sendt pakken til dig afsted med posten idag (ville ellers blot have kørt forbi dig med dén, for du skal jo have den inden i 'daffer' afsted...)
Må se om jeg når Søstrene inden der bliver meldt udsolgt i sætterkasser - og Fransk Nougat, måske!?!?!? ;)

Frk. Hverdag sagde ...

Ihh ja. Selvom datteren kun er fire år tager vi også nogle gange på Tøsetur. Vi sætter os på en cafe, med en kop chokolade - og så kan jeg være den 100% nærværende mor - en halv times top hygge.
Uhh - skal vist snart afsted igen.
Frk Hverdag

tellerup sagde ...

Uha lyder dejligt med sådan en tøsetur- er selv den heldige mor til to, alder 22 og 9- så jeg er så heldig at have muligheden for tøseture på flere alderstrn ;o) Og også drengetrip med sønnemand på 7-
Jeg vil lige fortælle noget sjovt om Lakrisserne- det er en "kopi" af et kendt Islandsk mærke, Opal. Opal fåes i to eller tre varianter, ligesom Obal. Har savnet dem for vildt siden vi boede på Island (islandsk lakrids er forøvrigt bare SÅ godt) så det er så fedt at kunne få det næsten rigtige til så billige penge!!!
Tak for en dejlig blog!!
KH Marianne

Anonym sagde ...

fuck af noget lort, hvad fanden er meningen med denne lorte blog opdaterer den dog i det mindste eller luk lortet.