søndag den 29. august 2010

Total Tapet Forvirring

Jeg har brug for HJÆLP!

Søger med lys og stavlygte efter et tapet til Annas nye værelse....vil så gerne finde et retrotapet i fine farver, helt forelsket i et tapet med en lille pige med kyse og fin kurv MEN min lille pige er jo ved at blive stor og vil helt sikkert synes at det er for barnligt.



Jeg har fundet dette tapet ( billede LÅNT) hos RETROVILLA og det er det bedste bud jeg synes at kunne finde efter at have kigget mig igennem både ebay og div. andre....timevis søgen :-)
Skal nok bruge to hele ruller, altså ca 20 meter, hvilket også indskrænker udvalget da flere favoritter kun fås i metermål ;-)
Så kære bloggere nu spørger jeg lige jer, " Har nogen af jer et forslag til fint tapet til en 7-årrig pige??? Så må i super gerne ligge en kommentar og et link ;-))
God aften
KH

12 kommentarer:

Krudtuglens mor sagde ...

KØB!!! Det er så fint - og lige Anna i mine øjne! Kender lidt til markedet og det vil umiddelbart også være mit bud... men måske du skulle ind til retrovillas butik og se om der er mere der end på nettet??

Kristin sagde ...

Det er rigtig fint.
Kig hos hende her på tshttp://www.trendsales.dk/annoncer/tapet-i-a4-stoerrelse-retro-vintage/18397468?forum=508&road=&search=tapet&sort=ID DESC&status=2&pn=49&rt=ssr ,
hun har meget forskelligt - skriver godt nok at det er i a4 str, men har set at hun også sælger i meter
Go tapetjagt.

Kh

Differentia sagde ...

Hej Wenche!

Det er SÅ fint det tapet du viser, men siden du nu er flyttet til storbyen :-), så synes jeg bestemt du skal aflægge Retrovillas værksted et besøg inden du beslutter dig. Jeg har været der fornylig og kun en brøkdel af tapeterne ligger på nettet.

Kh. Mette

Annchen sagde ...

Jeg siger også køb..:)
Jeg har købt det samme i Retrovilla og det er virkelig fint IRL også..
Vi har også overvejet den til en 'plade'/væg på Karolines værelse...
MEn forstår godt din forvirring.. Det er altså heller ikke det letteste at beslutte sig;)
Go' jagt..
KH Anne

Henny sagde ...

Jeg har ikke forslag til hvor du kan købe - men jeg synes det du viser utrolig flot. Og det er ikke for puttenuttet, så det kan hun være glad for i mange år.

morslille sagde ...

Kig forbi Lulaby under hendes forandring fryder indlæg. Der er flere gode billeder af tapet på væggene, hvor man kan se hvordan det virker på en større flade. Jeg synes jo også det på din header er så smukt, men det bliver måske for voldsomt på en større flade, men Lulaby har pyntet med nogle ting som bryder det ;O)
Hilsen Charlotte

Anonym sagde ...

Hej Wenche

Lige et par links:
http://www.retro-interior.dk/27126527 -Ann der har hjemmesiden er meget hjælpsom

http://www.interior1900.com/

http://www.5qm.de/

http://www.vintage-wallpaper.com/

Rigtig god dag:)
Pernille

tusindfyd sagde ...

Tusind tak allesammen!!! Jeg må lige surfe lidt videre og få indstillet GPS en på Kbh V ;-))

Tina sagde ...

Kære Wenche:)
Hvis du har tid, så kig forbi tapetforretningen på H.C.Ørstedsvej 56 (tror jeg). De har et helt lager, hvor man kan låne en nøgle til og gå og snuse og måske være heldig at finde noget, man kan bruge. Skriv evt til mig for mere info.
Kærligst Tina

Pernille sagde ...

Kig også lige på www.johnny-tapete.de

Kh Pernille

EN FUGL I HÅNDEN sagde ...

Åh ja, Wenche - det er et af mine absolutte yndlings af Mette Helenas! Jeg overvejer selv at købe et par ruller af det faktisk!

Ellers er der jo også Johnny tapete.de, hannahs treasure ???, og flere andre udenlandske tapetsælgere. Og så er der en dansk webshop kaldet trustliving, der også har fine vintage tapeter i ruller og metermål...

KH Helle

tusindfyd sagde ...

Tusind tak for jeres mange gode tips!!!

Jeg er meget mere klar til at fortsætte min søgen nu ;-)

KH