lørdag den 14. august 2010

Tilbage

Tilbage i Århus for en weekend, hvor der skal pakkes alt det vi fandt ud af vi manglede....hvem der bare havde en jydekrog på bilen ;-)

Der lå en glædelig overraskelse i entreen da vi trådte ind..." Blot en lille ting som fik mig til at tænke på dig" stod der på kuverten :-)




Helt ærlig er det ikke bare fantastisk? Et menneske jeg slet ikke kender har tænkt at denne bedårende bog da lige må være noget for en dukkemor som mig :-)

Tusind tak Trine / HVERDAGSJUNKIE du har gjort starten på en rodet weekend meget dejligere :-)

Og ja rodet må være den bedste beskrivelse af vores liv lige nu vi står mellem to hjem, har lånt et bedårende hus på Sjælland med en drøm af en have har aldrig boet så "landligt" før med udstue og væksthus :-) Det er fuldstændig som at bo i sommerhus og der er rigtig hyggeligt at være helt uden TV :-))) MEN vi har fået netforbindelse så der er håb forude.

Vi har dog lige 16.2 km til skolen, en tur jeg kommer til at tage 4 gange dagligt til vi finder vores endelige hjem på Østerbro et sted.....håber ikke vi skal vente for længe for jeg bryder mig ikke om at køre bil!!!!

De næste to weekender skal der pakkes ned her i Århus og store flytteweekend bliver den 28. / 29. Det bliver dejligt at kunne lukke af hertil for det er ret forvirrende at skulle forholde sig til to hjem.

Alt der kan undværes skal vi have fundet et depot til.....heldigvis har vi ikke ret meget af møbler og gods ;-)))) Boxmadrasserne er lagt på den blå avis og ungernes køjeseng.... Er der nogen der står og overvejer at købe en køjeseng til deres børn??? Så har vi en billgt til salg, 2 år gammel med super gode madrasser i ;-)) Ja eller en ny dobbeltseng??

Sikke en masse jeg havde på hjertet!!! Dejligt lige at være tilbage håber at kunne lave lidt indlæg fra vores "sommerhus " i næste uge.

Nyd weekenden

KH

7 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Ja, det bliver helt sikkert godt, når I får pakket det SIDSTE ned i Jeres gamle hjem. Men sikke et rod ;-) der både må være i det nye, det gamle og I Jeres hoveder, indtil alt igen er rimeligt "normalt" ;-) held og lykke med det hele...

Annchen sagde ...

Dejligt at høre lidt fra dig igen søde Wenche:)
Kan kun forestille mg det kaotiske - det ville slet heller ikke være mig.. Men heldigvis en begrænset og ikke så lang periode..
Har du nogle mål på dobbeltsengen? Vi kan evt. skrives på mail..
Ha' en dejlig weekend i Århus..
KH Anne

Losarinas mor sagde ...

Det lyder godt nok en anelse forvirret :-)
Jeg håber I snart finder et hjem på Østerbro !

tusindfyd sagde ...

Tak :-)

Har stået på hovedet i ALT det der gemte sig på loftet....TAK SKÆBNE!!!

Kære Anne målene på sengen...den er stor en rigtig dobbeltseng men den kan deles i to da den består af to boxmadrasser på en bue i hver ende og og så er topmadrassen i et stort stykke så den vil snildt kunne laves om til to enkeltsenge :-) Min mand er 1.92 og kan strække benene ud i den uden problemer ;-))))

KNUS

parnas sagde ...

Hvad koster køjesengen?

tusindfyd sagde ...

Kære Parnas

Vil du ikke lige maile mig på dukkemagersken@yahoo.dk så kan jeg sende dig et link, den er fra Trævarernes Life Time serien http://www.traevarer.dk/Life%2bTime%2bsengekombinationer.132.aspx?recordid132=437
Kan se den koster 6338 uden madrasser fra ny men vi finder en helt anden pris ;-)

Trine sagde ...

Jeg er glad for at du er glad :-)

God fornøjelse med al pakkeriet. Midt i al kaos bor drømmene, ikk!? :-)