mandag den 9. august 2010

So Long

Så er tiden kommet om ca 16 timer futter vi østover....jeg har intet pakket endnu...men min liste over ting der skal med har da allerede hele 10 ting ;-)

Nå men vi skal nu også kun være på tur i 4 dage for vi har besluttet at vende tilbage i weekenderne nu vi stadig har et hjem i Århus.

Men det bliver nu hårdt at undvære bunken her...



Heldigvis har Karen lært mig hvordan man hækler flag, lige et projekt mit rodede hoved kan overskue lige pt.



Håber mine forældreløse dukkebørn her kan klare sig uden mig....



Et kommende dukkebarn skal med, vi kan jo ikke tage i Tivoli alle aftener, så der skal sysles ;-)


Må også klare mig uden alle disse skønne bøger fyldt med inspiration..


Sutteflaskerne...jo dem klarer jeg mig uden så de skal ikke med.


HVORDAN vælger man knapper fra???? Man kan jo aldrig vide hvilken man kommer til at mangle...


Og silkebånd til dukkefletningerne....nå men så må jeg jo vente med at flette hår til vi er hjemme igen.


Og alle mine dimser i skufferne!!!! Jeg kommer helt sikkert til at stå og mangle lige dem jeg har ladet blive hjemme arghhhhh.





Hmmmm jeg skal vist bare have hele kassen med.....

Stempler.....nej de må blive.

Garnet her også.


Perlerne!!!! De skal med.



Jeg må vist igang!!!!
Kan i nu have det rigtig godt So Long, pas på hinanden og hyg jer glæder mig til at logge på igen sent fresag aften :-)
KNUS

18 kommentarer:

Krudtuglens mor sagde ...

En tåre herfra....

Loppe-shoppe sagde ...

Tak for opfindsom "hvad-skal-jeg-vælge"-rundtur. Det der med at et valg indebærer fravalg giver da også mening på dette niveau.

Marie-Louise sagde ...

Åh, sikke mange smukke dejlige skønne ting. Da vi flyttede for to måneder siden havde jeg pakket en nødkasse med alle de ting jeg bare skulle kunne finde...Jeg ved næsten hvordan du har det( næsten).

Mia sagde ...

Kære Wenche

Skal du flytte til staden for good? eller kun til på fredag? hehe - ja undskyld jeg sådan spørger (og sikkert dumt), men jeg har ikke været med helt fra starten ;-)

Men WOW nogle skønne billeder, super inspirerende at kigge på!

Held og lykke med hvad end du skal :-)

MANGE SMIL FRA MIA

Annchen sagde ...

Bliver helt vemodig af din gennemgang..
Men vendt positivt må det være dejligt at ha' så mange fine ting at man ikke synes man kan undvære dem..;)
Håber I får en dejlig uge derovre..
KH Anne

Frk. Evigglad sagde ...

Åhh ja det er ikke nemt at vælge.. håber i får en god tur :)

søslerier sagde ...

SUUUUUUUUUK!!!!!!!!!!!!! ;)

Måske vore veje krydses i Hovedstaden?!? Jeg skal derover fra onsdag til lørdag (modemessen kalder!) og så liiiige hjem til Småpigerne&Manden og fejres søndag, juhuuuee...

Blot et lille tip - der er KunsthåndværkerMarked på FruePlads torsdag-lørdag - Det er værd at kigge forbi!!!

Anonym sagde ...

.....hvad står, den frække lille dukkedreng i midten på billedet med dine "forældreløse dukker",til? Hvis man ville finde en familie til ham?

Venligst
Andrea

Julia Runge sagde ...

Haha! Det er ikke sådan at være afhængig af sit kreagrej! ;o) Man ved netop aldrig hvad man kommer til at stå og mangle, men sådan er det vel for os der bliver lidt impulsive undervejs i processen! :D Ha' en fantastisk tur!

Losarinas mor sagde ...

Jeg forstår det er svært at sige farvel.
Knus :-)

Anonym sagde ...

Åh hvor bliver jeg da bare helt misundelig...sikke en fabelagtigt dejligt arbejds station du har, alt på rette plads, i skuffer og på hylder, i æsker og gennemsigtige bøtter og glas...overalt er der inspiration...Oh I wish....bare jeg dog havde plads til sådan en arbejds station:-) Håber du kommer gennem dagene uden alt for meget savn:-)
Kh. Malene

morslille sagde ...

Hoooold da op et kreahimmerrige du har!!!!
Jeg kan godt forstå du ikke kan vælge.
Held og lykke hvad end du skal ;O)
Hilsen Charlotte

unikarina sagde ...

Wenche - jeg håber at I snarest finder et sted at bo i Kbh., så I ikke skal leve i en kuffert - og vælge om man skal lade perlerne stå - eller knapperne - eller stofbunkerne ;o) Puha nogle valg der skal tages!
Kram herfra...

Katharina sagde ...

Wauv, du er godt nok velekviperet. Jeg blev helt misundelige på din tour i til/fravalg.

Stella Dea sagde ...

Livet er fyldt med valg og fravalg. Alle er svære og kræver sine tanker. Tanker har du nok af lige nu. God rejse, glæder mig til at følge dig igen i alt det nye

Gowry sagde ...

Du bor i himlen! Hvor fantastisk!!! :D

Lina OJ sagde ...

vilken fin blogg du har!

Tina sagde ...

Kære Wenche:)
Kan godt forstå dine flyttebekymringer! Jeg har også altid hadet at rykke rødderne op. Selv når jeg skal på ferie, kan jeg have svært ved at slippe mit dejlige hjem og hvad dertil hører.
Men her på Sjælland er der også dejligt, og mange søde mennesker, det lover jeg dig:)
Kom vel herover.
Kærligst Tina