søndag den 8. august 2010

Søndags Tanker

Mit hoved er fyldt i øjeblikket, det føles som at være i Bilka, hvorfor jeg aldrig kommer der ;-)

Vi står her på vej ud af døren...ikke bare for en stund men på sigt for altid.

Så er det jeg tænker, når jeg altså ikke lige tænker hvad jeg kan og ikke kan undvære, hvornår og hvordan jeg skal få lavet alle de dukker der er ventet, hvornår resten af huset skal pakkes, hvordan der mon er der hvor vi skal bo, hvor bliver det altså hårdt at undvære mine to blog søstre HER og HER mere end de par dage vi normalt gør...

Men så er det jo igen også en glæde det vi skal og jeg kan næsten ikke vente mere ;-)



Til fremtidige skatte har min bloglillesøster lavet den fineste æske til mig, den skal få en plads hvor jeg dagligt kan se den og sende hende en tanke, DEN skal helt klart med i første omgang ;-)
Nå men det er tirsdag det sker...og vi vil være offline de første mange dage...ingen systue ingen computer ingen blog.....Hmmmmm
KH

11 kommentarer:

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Håber du får styr på tankerne Wenche. Kender godt den der dør i Bilka, hvor man bare kører rundt og rundt :).
Lige pludselig kommer man ud af den og så falder det hele lidt mere på plads :).
Go´ vind derovre - glæder mig til at høre om "landingen" :)

Annchen sagde ...

Kære Wenche..
Jeg tror jeg stod i samme situation for et år siden - det mærkes i hvert fald som de samme følelser.. Jeg er blevet lidt bedre til Bilka;) (måske fordi det er nærmeste indkøbssted) - men kan stadig sætte mig ind i dine tanker..
Jeg er ikke helt sikker på jeg har fanget, hvor du bevæger dig henad - men jeg håber I bliver glad for det.. OG så glæder jeg mig til du kommer tilbage hertil..
Mange kærlige hilsner Anne (som i skrivende stund lægger an til bryllypsoverraskelser med en fin Wenchetegning udenpå;)

Frk. Hverdag sagde ...

Hvor mon du er på vej hen? (Spørger jeg nysgerrig...)

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg kan ikke holde det ud!!!
Enten dør jeg af savn, eller også af kedsomhed.
Når jeg nu skal undvære dig.
Godt du ikke skrev at telefonen var lukket også.
Jeg har ikke lige helt forstået hvordan jeg skal overleve her i Jylland imens....men OK, jeg levede i grunden også før jeg havde min blog og kendte dig og din blog.
Vi får se om jeg er her i næste uge :)
Ellers må du være den der har medicinen?
KRAM for de næste 14 dage....Karen

tusindfyd sagde ...

Tusind tak ;-)

Vi rykker til Sjælland.

Håber der er søde bloggere ;-)))

Christina sagde ...

Kære Wenche - det bliver godt at komme til staden.. hvor jeg misunder dig.. dine blog venner vil stadig være dine venner - selvom du flytter lidt længere væk... det bliver så spændende.. Jeg var på besøg med pigerne hos Marapytta Line med overnatning og alt... det var så hyggeligt.. og nøj hvor jeg savner KBH.... altså... det skal nok blive fedt for dig! Kram fra C

Karina sagde ...

Kære Wenche.
Jeg synes det er spændende, at du rykker her til byen hvor jeg bor(måske kan du lokkes til dukkekursus her i byen?). ;-)
Samtidig kan jeg sagtens sætte mig ind i, hvor stor en omvæltning det er for dig/jer. Specielt når det nu også falder sammen med skolestart.

Håber det kommer til, at gå godt for jer med flytning og skolestart. - Samt at Bilka snart lukker ;-)

KH
Karina

Jeannet sagde ...

Du skal være hjertelig velkommen her på sjælland. Men jeg kan nu sagtens følge dig og dine følelser.
Velkommen hertil.

søslerier sagde ...

Pøjpøj med alting, kære wenche - misunder dig ikke flytte-ræset!
Husk, blogveninderne er ikke længere væk end et 'klik' ;)
Og DSB har altså op til MANGE daglige afgange til Jyllandet, bare så du ved det...
Vi blogges...når der falder ro over dine gemakker igen - på glædelig gensyn herinde!!!

PUK sagde ...

Hej!
Der ER søde bloggere på Sjælland:)
God flytning.
KH Puk

Julia Hausfrau sagde ...

Kære Wenche

Tusind tak for gaven, hvor er du bare sød :)

Rigtig god flytning, håber det hele går som smurt. Glæder mig til at høre om dit nye liv som sjællænder.

Kh. Julia