søndag den 15. august 2010

Ny Inspiration

Inden vi suser østover igen vil jeg gerne lige vise jer en ny bog der har fundet vej til mig efter måneders venten :-)

En bog med små simple strikke og hækle ting der kan bruges til at lave gaver efter eller blot som jeg til at blive inspireret af og viderudvikle udfra ,-)



Hjerterne her kan jeg ikke stå for og må vist lige have lavet et par eksemplarer til julebasaren?
Til alle nybegyndere og ja selv lidt mere garvede som jeg selv er der gode fif og illustrationer bagerst i bogen :-)


Bogen kan fås lige HER
NYD DAGEN
KH

7 kommentarer:

Mama-T sagde ...

Uf, den virker spændende den bog. Jeg har dog efterhånden nogle stykker - og jeg kigger kun lidt i dem - og så selv finder på :D
Jeg sad igår og surfede rundt her på din blog (igen!) og måtte simpelthen afprøve de dér granny stribes. Har så mange garnrester... ved dog ikke rigtigt hvad det skal blive til. Måske et lille farverigt køkkenhåndklæde?! :)
God søndag...

unikarina sagde ...

Sikke en lækker fristelse...

Losarinas mor sagde ...

Sådan en hjerte ranke ville jeg gerne eje !
Er de filtede ? Syede af filt ? Nålefiltede ?
:-)

tusindfyd sagde ...

Kære Mirri

Jeg bliver dig et svar skyldig da bogen står i på den anden side af storbæltsbroen lige nu...men jeg tror faktisk de er strikkede og vaskede ;-)

søslerier sagde ...

Føler det næsten som en ekstra fødselsdagsgave, at se der var nyt på din blog ;)
Håber I har lidt mere ro i hverdagene - og at et blivende hjem snart byder sig på Østerbro!?!

Gowry sagde ...

Åh, sikke en skøn bog - og er helt enig med hjerterne! :)

Losarinas mor sagde ...

ok :-)