torsdag den 26. august 2010

Nabolaget

Jeg har været på tur med mit kamera i mit fremtidige nabolag, måtte jo lige se lidt nærmere på de nye omgivelser og naboer ;-)


Sjovt som nogen ting næsten "forsvinder" ,imens andre skriger Her er jeg!



Ved børnehaven var der gang i bålet og i træerne hang hjerter, fly og andre håndlavede trægenstande og dinglede i kronerne ;-)
Man skulle ikke tro man er midt inde i byen for der emmede af skovbørnehave.






Dagens absolutte GRIMMERT!!! Tanken bag er jo super...men designet taler vist for sig selv.



Dagens modigste var storken her ,der lod det lille drengebarn dingle ud fra 3. sal....



Dagens SMUKKESTE blev denne række kæmpe krukker med Hortensia, såddan en række kunne jeg godt tænke mig foran mine vinduer en dag ;-)



Her i kælderboligen kunne jeg ikke helt lade være med at spørge mig selv om der mon bor en svensker eller en tysker? Måske jeg finder ud af det en dag.


Ved trianglen fik jeg en latte og sad egentlig bare i en stiv storm og nød synet, meeen så var det lige jeg måtte fikse kameraet op af tasken i en hulens fart for at få klikke på svenskeren her!

Det kalder jeg optimisme :-)




Er der mon nogen der står og mangler reklameplads til deres blog?


Turen sluttede her....Helt forkert hund, men sød var den og aldeles tålmodig med mig ;-)
Jeg kan mærke at jeg kommer til at falde rigtig godt til her!
Nyd Dagen
KH

5 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Åh, der ser dejligt ud.
Der skal du nok blive glad :)
Glæder mig til at komme og kigge med.

Maria sagde ...

Sidder med et smil på læben.
Jeg tror du bliver glad for dit nye "hood".

hosria sagde ...

Det virker da som en dejligt kvarter - med masser af spændende liv! :)

Krudtuglens mor sagde ...

<3 savn herfra, men absolut glæde over dine nye omgivelser samtidig <3 Vi skriver under på huset søndag og har i dag fundet den lækreste private nystartet indstitution, som er på en bondegård med kaniner og fritgående kyllinger på legepladsen, samt hegn hele vejen rundt med grise og geder :)og det bedste af det hele; de havde plads til Luna 1/10 :)

Anja sagde ...

hmm ser det sådan ud når man oplever østerbro gennem en linse??
hvor er i endt med at bo henne?? jeg er jo gammel østerbroer og arbejder lige mellem trianglen og nordhavn. det kunne da være sjovt at løbe på dig en dag!