søndag den 29. august 2010

Min Baghave

Grøntsager og frugt af god kvalitet og gerne biodynamisk er et must her i huset, et gode vi nyder og værdsætter meget højt!

Jeg havde haft bekymringer om hvor jeg i fremtiden skulle finde vores grønt og frugt nu hvor vi er flyttet langt væk fra grøntboden fra Skjoldhøj ,der hver onsdag kom på skolen.

Men så var det lige at jeg fandt " Din Baghave" ;-)



En hel særlig grønthandler, der kun har det frugt og grønt der findes i nærmiljøet lige nu og her, til gengæld er alt af fineste kvalitet og helt uimodståeligt!



De kommer alle hverdage og lørdag og medbringer friske varer fra de gårde der ligger i nærmiljøet.


På deres hjemmeside kan man se hvor i København de er at finde " Min Baghave" ligger på Victor Borges Plads ved Nordre Frihavnsgade :-)


Som de selv skriver kan man finde sager man slet ikke vidste fandtes!



Jeg blev godt nok glad da jeg så at de har vores favorit æblemost!!
Eksperimentariet venter forude ( vi har alle 4 fået årskort) jeg kan virkelig anbefale en tur derud, på førstesalen er et fantastisk legeområde med kæmpesæbebobler , dæmninger, kraner og en hel masse andet.
Jeg skal have lidt hæklesager med for det kan godt vare nogen timer ;-)
Nyd Dagen
KH

1 kommentar:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Nøj hvor ser det lækkert ud. Ærgeligt at det alligevel ligger for langt væk fra den hverdag vi bevæger os rundt i. Og måske også ok, for jeg havde købt mig fattig.
Nu køber jeg økologiske i Rema 1000, supplleret med indkøb fra den nærmest helsekost forretning på HC Ørstedvej.
Forresten velkommen til københavn:)
stine:)