onsdag den 18. august 2010

KøkkenDrømme

Imens vi går her og drømmer om en lejlighed, vi venter spændt på at høre om vi kan få.....kan jeg simpelthen ikke lade være med at forestille mig hvordan der skal indrettes og hvordan der skal se ud...

Især drømmer jeg om et køkken fra det MONDÆNE SKUR på Gammel Kongevej ,deres køkkener minder utrolig meget om det køkken jeg fik en snedker til at lave i vores "gamle" hus.




Jeg elsker at opholde mig i mit køkken, bage, koge marmelade, bage leverpostej, riste mandler og ja bare være, derfor er køkkenet det vigtigste rum for mig, det rum der betyder mest for mig hvordan det er indrettet og føles :-)



Jeg kunne rigtig godt tænke mig et køkken med plads til et bord hvor børnene kan sidde og tegne og hygge imens mutter rumsterer ;-)

Hvid, pasteller og råt træ er en del af drømmene



Jeg har ingen anelse om hvad såddan et køkken står i ,men drømme er jo heldigvis gratis ;-)
Er du også typen der laver plantegninger og luftkasteller før du ved om det bliver real ??
Billederne er lånt lige HER
KH


11 kommentarer:

Ulla sagde ...

Ej, hvor ser det bare lækkert ud det køkken. Er helt pjattet med Smeg køleskabet i den mintgrønne farve. Det kom da lige på min fremtidige plantegning :-)

Differentia sagde ...

Skønne køkkenbilleder, Wenche! Det er noget der nærer drømmen om et nyt køkken (specielt når ens eget køkken er noget nær ruin :-))

Kh. Mette

davids engle sagde ...

Jeg elsker også køkkenet fra det Mondaæne Skur. Ærgeligt, at man ikke lige har 75-100.000 kr. til at smide efter en totalrenovering. Jeg er helt med på dine drømme. Hvad jeg ikke har målt og tegnet, som aldrig er blevet til noget er ikke småting. Nogen gange bliver projekterne til virkelighed, men uanset hvad, har jeg haft en fest mens jeg målte og planlagde og drømte.
Held og lykke med din køkkendrøm:-)

Tulles klædeskab sagde ...

Sikke et fedt køkken! Jeg er vild med køleskabet. Sådan et drømmer jeg også selv om at få en dag :D

KH Tulle

Eva sagde ...

Det køkken gad jeg godt eje. Det passer godt nok slet ikke til huset, men er det ikke ligemeget?

Bianca sagde ...

Uha... ja drømme har man da heldigvis råd til... hvor er det fint!

Kathrine sagde ...

Nøj nogen fiiiiine køkkenbilleder.... fantastisk stil. Har hermed gemt link til når man engang ender med et hus. (Og tror du ikke stilen ville være helt perfekt i et træhus midt i norsk natur?)

Hilsen Kathrine

Bosiddende i en ca. 70 m2 lejlighed midt i århus og på su ;) HAHA

tusindfyd sagde ...

Kære Ksthrine

Drøm drøm drøm man ved jo aldrig ;-)

KH

Mia sagde ...

Drømme må man aldrig slippe!!

Jeg er netop vendt hjem fra staden - og faldt faktisk tilfældigvis over "Det mondæne skur" - nøj en lækker butik! Jeg købte (alt for) meget derinde!

Smil fra Mia

hosria sagde ...

Okay, det er så kun mig, der slet ikke synes om den dér køkken-stil. Ja, undskyld mig (man tør jo næsten ikke skrive det, når alle er så begejstrede). Men smag er jo heldigvis forskellig :)

Men drømme? DET kan jeg. Bl.a. har jeg drømt om vores nye kontor i 5-7 år. Og nu, da det endelig er her, ser det bare slet ikke ud som i drømmen! Noget er bedre, men... alt det her rod, var der altså ikke i min drøm ;)

Andregasellen sagde ...

Nydelige kjøkkenbilder, jeg blir helt gal av sånne bilder.Er ikke fornøyd med mitt kjøkken, og de kjøkkenbildene er 'to die for'....
Jeg har sett referanser til Det Mondæne Skur i de danske boligbladene, og det ser jo helt fantastisk ut.Skulle gjerne vært der ja...