fredag den 6. august 2010

Hvad Laver Du

Hvad laver du i weekenden?

Jeg vil gerne have lavet et par silkepapirsblomster til en lille buket Carl skal have med til hans børnehaveklasselærer når han starter i skole den 12.
Jeg er nemlig ikke sikker på at vi som traditionen byder kan få plukket blomster om morgene nu vi flytter ;-)



Fandt disse smukke farver silkepapir forleden, farverne "dufter" lidt af pæoner synes jeg.

Hvordan jeg laver disse blomster kan du se lige HER




Jeg skal nu også lige se at få "pakket" , mere herom en anden dag ,det er teknisk indviklet og fordi jeg egentlig ikke helt kan overskue det har jeg planlagt en lille overspringshandling i morgen.....besøge Karen skal da se hendes nye KreaRum , ting skal jo passes ik ? ;-)))

Nyd Weekenden

KH

7 kommentarer:

Line sagde ...

Rigtig god weekend til dig også! Godt du forkæler dig selv lidt med skønt visit, selv om du sikkert har uoverskuelige bunker af praktiske ting der skal ordnes inden flyningen. Går og krydser fingre for at i har fundet en løsning! Husk at jeg er her i kbh og vil hellere end gerne give en hånd hvis der er brug for det!!
Kh Line

Sandie sagde ...

I dag står den på oprydning, oprydning, oprydning og rengøring. I morgen skal der handles og forberedes til 4 års fødselsdag søndag. Lørdag skal vi også lige nå en 1 års fødselsdag hos min nevø. Søndag fyldes hytten så med venner og familie til brunch og søndag aften skal der så forberedes til fødselsdag for børnehaven mandag :)
Phy, har egentlig slet ikke tid til at sidde her :)
Håber du får en dejlig weekend og får tøsehygget!

Sandie sagde ...

Og så skal der forresten også lige sys et par bukser og en hagesmæk til fødselsdagsbarnet i morgen :)

Losarinas mor sagde ...

Herligt du kan give dig selv fri :-)

hosria sagde ...

Det lyder da som en hyggelig tradition - det med blomster til læreren. En tradition, jeg aldrig har hørt om før... med det er måske kun er dén skole?
I hvert fald held og lykke med det kreative projekt :)

Anja sagde ...

ihh hvor lyder det lækkert med blomster til læreren!
weekenden skal bruges på at male et klunset børnebord og 2 børnestole, at lave mit krea-hjørne færdigt og hygge med mand og børn!

Nanne sagde ...

Utrolig flotte blomster. Selv reiser jeg en tur til Gdansk, Polen, i helgen.

God week-end.