søndag den 22. august 2010

Gode Nyheder !!

Hold op en weekend!!!

Natten til fredag udløb fristen...Vi har solgt huset!!!




På vej i bilen til Århus blev vi ringet op vedr. en lejlighed vi havde forelsket os i og lige med et kunne vi så også købe den!!!
Såååå godt nok skal vi have ca 50 flyttekasser til opbevaring og tilbringe yderligere et par måneder i vores midlertidige hjem MEN så rykker vi igen denne gang til en SMUK lejlighed på indre Østerbro, rigtig patricia ejendom med højt til loftet ,stuk,fyldningsdøre, høje gamle vinduer ect. og så lige hele....165 m2 !
Så der bliver plads til det hele, børnene kan få hver deres værelse, vi et fyrstelig stort soveværelse, gæsteværelse til vores besøgende ,stor stue til fælles arbejdsrum og så lige endnu en stue til bare at flade ud i ;-))) Skal helt sikkert vise jer billeder senere og som vi får sat i stand osv.
Nå men jeg har lige en del flyttekasser mere der skal pakkes ville blot lige give jer den gode nyhed.
Håber i har det godt.
Kæmpe KH

32 kommentarer:

DiSign-Keramik sagde ...

Stort tillykke herfra.

Dejligt når det hele falder i hak.

Glæder mig til at se billeder.

Kh. Dianna

pialouise sagde ...

Stort tillykke wenche. Dejligt når usikkerhed bliver vendt Til sikkerhed..... Spaendende at I rykker herover, nu Jan jeg maaske komme Til at moede dig live. Forhaabentlig er der ogsaa en julebazar på den nye Skole. Min waldorff engel er ensom!

Kh pialouise

EN FUGL I HÅNDEN sagde ...

Åh Wenche, hvor ER det bare dejligt at høre!!! Kæmpoe stort tillykke og knus herfra. Har tænkt så meget på dig den seneste tid!

Og undskyld mange gange for min manglende respons på tøjet. Glemte simpelthen alt om de igen i løbet af ugen, fordi jeg har så travlt og havde bestemt mig til at takke nej til dit tilbud. Der går for lang tid inden pigerne vil kunne bruge det desværre.

God pakkelyst søde,
KH Helle

Julia Hausfrau sagde ...

Fantastisk Wenche! Stort tillykke. Den lejlighed lyder som en drøm, og klart værd at vente på. Og I har solgt jeres hus? I disse tider? Vildt fedt!

AbluMoo sagde ...

Gratulerer! Den nye leiligheten høres herlig ut. :-)

Annchen sagde ...

Hej søde Wenche..
Stort tillykke!!:) Hvor er jeg glad på jeres vegne - den lejlighed lyder virkelig lækker!! Sikke et kup... Glæder mig til at høre mere om det...
God pakkelyst..
KH Anne

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Åh, det er så dejligt når noget falder på plads!
Glæder mig til at høre og se om jeres nye Københavner liv :)

Go´ pakning :)

Kh Jeanette

Losarinas mor sagde ...

Hvor er det dejligt at høre !!
Tillykke med det hele :-)
Og det bliver spændende at følge jeres indflytning i det nye.

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Tillykke, det lyder dejligt - et hjem hvor man trives og hvor der er plads nok til alle er vigtigt. God flytning.

Malene sagde ...

Stort tillykke. Det bliver spændende at følge med, når I flytter ind i den nye lejlighed :)

ohhhappy sagde ...

Det lyder som en fantastisk lejlighed. Glæder mig til at se billedere!
Er iøvrigt kommet i gang med at sy noget patchwork af de fine retro-stoffer, jeg købte af dig inden sommerferie- de er bare så flotte :)!
Go' søndag!

KirstenLN sagde ...

Stort til lykke med begge dele, det var da fantastiske nyheder!
God arbejdslyst med pakningen - nu er der da positiv energi at køre videre på :-)

K.h. KirstenLN

Louise sagde ...

Hvor er det en skøn nyhed!
Rigtig mange gange tillykkse.
Knus Louise

camilla sagde ...

dejligt med sådanne nyheder, så er der bare ikke moget der kan slå en ud.

Synne sagde ...

Naaaarhj hvor dejligt. Stort stort tillykke :).

Glæder mig meget til at se billeder fra det nye sted.

Line sagde ...

Kære Wenche. Hvor er jeg glad for at læse denne skønne nyhed og gud hvor du fortjener det!!! Kæmpe tillykke og hurra. Fortsat god pakkelyst!
Kh Line

Kirsten sagde ...

Tillykke med både salg og køb ;-) herligt når det hele sådan falder i hak. Og så endda i disse tider, det var utroligt hurtigt I har fået solgt, så dejligt for Jer ;-) held og lykke med Jeres nye "københavner" liv ;-))

morslille sagde ...

Tillykke Tillykke. Håber du får en ligeså skøn kreaplads, som den du er flyttet fra, så der kan blive ved med at komme fantastike og inspirende ting fra din hånd.
Hilsen Charlotte

Anonym sagde ...

Kære Wenche

Hvor er det dejligt for jer at tingene falder på plads og I finder jeres drømme hjem :0)
Jeg glæder med til at se billeder og følge istandsættelsen..
Kan lige tilføje at vi i denne weekend har fået grønt lys til - endelig! at købe vores drømmested.. Så kan sagtens følge din glæde.. :0)
Venlig hilsen
Karina ( marka@city. dk)

Marie-Louise sagde ...

Naj, hvor dejligt. Stort tillykke. Så er i den bekymring mindre, nu hvor i ved besked om hvor i skal bo fremover:-)

Anne Thompson sagde ...

Tillykke med det! Det må være en lettelse - og en glæde!

Charlotte sagde ...

Stort tillykke med begge dele! Hvor lyder den lejlighed dog bare FED! Ville elske at flytte ind i sådan et palads på et tidspunkt. Vi er jo netop ved at flytte lidt væk fra byen, men er sikker på, at jeg vil komme til at savne det fra stund til stund.

Therese sagde ...

Tillykke med hussalg og lejlighedskøb ;) Dejlige nyheder for jer. Glæder mig da helt vildt til at se billeder.

Anne Gantzel sagde ...

Velkommen til Indre Østerbro!!! (Når I når så langt..)
- Her blir' man lykkelig for at bo!

Frk. NØ´s Roderier sagde ...

Tillykke, Østerbro er verdensklasse... velkommen til!

tusindfyd sagde ...

Tusind tak allesammen!!! Ser først nu de mange indlæg har pakket fra 7 i morges til nu næsten midnat er HELT svimmel håber ikke flyttemændene besvimer når de kommer i morgen ;-))) Tænk at der kan være så meget i så lille et hus...

Jeg glæder mig SÅ meget er bare bymenneske :-) Og ja når tid er skal i få alle billeder og ja der er julebasar på Vidarskolen skal nok holde jer orienteret, hvor meget jeg dog får lavet i år med halvt nepakket systue...???
Tusind tak igen hold op hvor var det dejligt at høre fra jer :-)

KH

Eva sagde ...

Det var gode nyheder. Tillykke med det.
God mandag.

unikarina sagde ...

Hvor er det bare dejligt for jer, Wenche. Og så gør det ikke noget at man skal bo et sted midlertidigt når man ved at drømmeboligen er der. Jeg ønsker jer held og lykke i jeres "nye" liv...

www.frunielsen.com sagde ...

STORT TILLYKKE med salg og køb af sådan en superlejlighed,---hvor heldig har man lov at være. Så klarer man nemt et par måneder i eksil.
knus frunielsen

Betty Margerthe Larsen sagde ...

DU/I skal også have et stort tillykke fra mig. Jeg har en datter der bor på Østerbro, og der er super super fantastisk. Jeg elsker alle de vidunderlige forretninger på Østerbrogade, også alle de lækre, små designer butikker i sidegaderne. Der skal I nok komme til, at stortrives! Held og lykke fra Københavner fan!
Betty

Fru Thornholm sagde ...

Stort tillykke. Det er dejligt når det hele alligevel flasker sig :-)
Glæder mig til at se billeder fra jeres nye hjem.
Kh Stine.

søslerier sagde ...

jubiiiiiiiiiii for jer ;) dejligt at tingene flasker sig!!!