fredag den 20. august 2010

God Weekend

Mit kamera er løbet tør for batteri OG opladeren ligger laaaaaangt herfra!!!

Egentlig ville jeg gerne have vist jer en smuk gave, men den må i få at se senere :-)

Det er fredag ,hvilket her ikke er lig med rolig weekend forude....nej vi skal lige pakke hele huset i Århus sammen og nå til en studenterfest ude vestpå inden flyttebilen kommer mandag morgen kl 8....er godt nok spændt på om det kan nås?

Nå men det skal det jo! Det bliver rigtig dejligt at lukke døren bag sig og kun skulle forholde sig til et hjem igen.

I denne uge har jeg fået den smukkeste mail...fra en af jer...så personlig at den ikke kommer ud her, men jeg er virkelig rørt og lykkelig for at have gjort en forskel TAK :-)




Jeg og alle mine engle vil gerne ønske jer en vidunderlig weekend.

Pas godt på hinanden og nyd livet.

KH

8 kommentarer:

FruOlsen sagde ...

tak - og også god weekend til dig... Godt at høre du også nyder livet...
Skal selv ingenting i weekenden for første gang i sommer... glæder jeg mig til ..
kh og vær i nuet...

HEKSEN sagde ...

Jeg hader flytning, og vi har bestemt, at vi skal bo her, til vi skal bæres herfra. Held og lykke.
PS hvor får du de små engle fra? De er bare nuser.

tusindfyd sagde ...

Flytning er heller ikke lige min kop te men det er også positivt for man får virkelig ryddet op ;-)

Englene er fra Akimbo i Kbh du kan bestille dem over nettet og finde deres blog i min blogrulle :-)

KH

Julia Hausfrau sagde ...

Rigtig god flytning! Glæder mig til at se billeder af jeres nye hjem, når I engang er kommet på plads. Hvis du deler, selvfølgelig ;)

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Go´ weekend også herfra. Dejligt at høre lyd indimellem alt flytteriet :).
Har lige fået fri og vil nyde en go´ kaffe og hygge i regnvejret :)

Sarah sagde ...

hvor kan man købe de små "engle" henne, de er bare søde! :)

hosria sagde ...

Tak. Og også go' weekend til dig. Og held og lykke med nedpakningen og flytningen. I når det jo nok (man kan nå meget, når man skal). Hvor bliver det fedt for jer at have det hele ét nyt og dejligt sted :)

Westmose sagde ...

Rigtig god weekend selvom den lyder hård...god flytning :-)