torsdag den 5. august 2010

En Bytter

Jeg har hverken tid eller evner til alting og så er det jo dejligt at kunne benytte sig af verdens ældste handelsform nemlig bytteri ;-)

For længe siden så jeg et fantastisk halstørklæde om halsen på KRUDTUGLENS MOR og var straks forelsket....( også i Christina ;-) )




Sidenhen har jeg været så heldig at kunne bytte mig til dette skønne halstørklæde lavet af MICHELLA ,det er et stort arbejde og selvom jeg syteknisk og materialemæssigt nok kunne har jeg bare ikke tiden og overskuddet med alle disse lapper lige nu ;-)

Jeg kan rigtig godt lide tanken om at bytte ,et håndarbejde for et andet og så elsker jeg tanken om at have noget til mig selv som en anden kreativ sjæl har frembragt.

Nyd din dag

KH

5 kommentarer:

Lotten sagde ...

Åhh vad fin den var! Byteshandel är suverän tycker jag ;-)

Kraam Lotten

Bournonville sagde ...

åh det er skønt når man kan bytte sig til andres skønne kreative ting, en fin bytter du har fået lavet dig :)

Kh sara

Kristin sagde ...

Skøn bytte du har gjort dig Wenche. Det er bare så fint

ffluwer sagde ...

Det er da et super fedt tørklæde du har byttet dig til. Er sikker på hun fik noget fint i bytte.

Krudtuglens mor sagde ...

<3 <3 <3