mandag den 23. august 2010

Efter En Hård Omgang

Jeg er helt FLAD efter at have fyldt og delvist flyttet 68 flyttekasser plus alt det løse på under to døgn.....kender i det at musklerne dirrer af træthed? St man kan mærke hvaer en millimeter af sin krop? At trætheden er så overvældende at man nærmest kan tage en lur stående?

Jeg var ikke nået ud af Århus før jeg var faldet i søvn.....



Men så er det jo bare lykken at blive hentet af sin dejlige familie i styrtende regnvejr på stationen, se de små spjæt de alle gør ved synet af en af bare glæde, se hvor elsket man er :-)

Nu er vi landet! Et hjem venter på os et er lukket og klar til de nye beboere :-)


Selvom jeg er så træt at mine øjne er ved a trille ud sidder jeg og NYDER og GLÆDER mig ved dette smukke tørklæde lavet af min "blogsøster" jeg ved der er lagt mange timer , tanker og kærlighed i.

Godnat og sov godt!

KH

3 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Jeg sender dig et knus :-)

SiriR sagde ...

Spænnende at flytte, men der er da sørme også hårdt intil man er kommet i orden igen!

Håber du har sovet godt:)
Og heldige dig der har en så god kreaveninde der har lavet sådan en fin gave til dig.

mette b sagde ...

Pyha, ja, jeg kender godt de der muskler, der dirrer af overanstrengelse. Jeg ønsker dig fortsat god flytning ind i det nye og en masse dejlige oplevelser :)

Klem fra
mette