tirsdag den 17. august 2010

Det Måtte Jo Komme

Med alle de timer jeg har siddet i bil på det seneste har jeg haft utrolig god tid til at tænke, sysle og blunde....

Efter at have lært at hækle trekanterne til "skagensrankerne" HER besluttede jeg mig for at prøve kræfter med at hækle splitflag !!!!



Istedet for at lave dem alle røde udnyttede jeg at få anvendt alle mine yndlingsfarver i HAVBLIK, har nemlig en lille forårsfødselar her i huset og med de faver tænker jeg at det er såddan hendes flagranke skal se ud ;-)



Opskrift og vejledning på de fine splitflag kan du finde lige HER



Og de skønne farver Havblik kan du få fingre i HER
NYD DAGEN
KH

13 kommentarer:

Miv sagde ...

Så smukt!!

Christina sagde ...

Hvor er de fine i de farver Wenche... dem kan jeg utrolig godt lide.. Kram fra C

Tine sagde ...

så fine. Bliver nødt til at lave sådan en også.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

hvor sødt, god ide!!
Stine:)

hosria sagde ...

Hvor er de fine! Ih, nu skal jeg også lære at hækle... ;)

Lone sagde ...

Se det er da helt fantastisk.. jeg er vild med dem i alle de farver..
Det pynter...

Kan jo også lave dem som vinplerne i farveskalaer...

Lone

Louise sagde ...

Sikke en skøn ranke :)

Marie-Louise sagde ...

De er bare så fine:-)

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg ÆÆÆÆÆÆLLLLLLSKER videre udvikling af ideer. Bliv ved bliv ved.

Kram du søde.
Karen

søslerier sagde ...

åhhhhhhhhhhhh...så fin! Og et Augustbarn ville den altså også klæde ;)

www.frunielsen.com sagde ...

Hejsa WENCHE
Tillykke med dit nye hjem,- det lyder hyggeligt.
Det er din skyld og karens at jeg er begyndt at hækle og jeg er helt TOSSET med det. Jeg har gang i et sjal i mønster fra før verden gik af lave fra håndarbejdsfremme. Og så mit elskede tæppe det er bare så sjovt. TUSIND tak for min nye dille. Jeg ligger billeder ind på min blog idag så kan du se det. Men nu er jeg da nødt til at prøve Karens flag også mon jeg kan finde ud af det.
Vejret byder jo kun til kreative sysler og te og stearinlys. Igår fik jeg vævet 4 sæt grydelapper. Hold da op hvor jeg hyggede og jeg fik også hæklet en del. Jeg har lige været hurtig rundt i huset og ordne og vaskemaskinene kører så resten af dagen er SYSLEDAG kh fru nielsen

FruOlsen sagde ...

jamen så fin den blev... må da vist også i gang..

Zacho sagde ...

Jeg er vild med din farvede flagranke....og får vildt meget lyst til at lave en selv.....og så er det iøvrigt SÅ dejligt at høre fra dig igen...
Du var ikke længe om at få gang i bloggen, men længe nok til at savne dig...;-) Jeg håber det lykkedes at få Jeres drømme lejlighed....så du kan føre dine drømme ud i livet....og på bloggen naturligvis...