mandag den 2. august 2010

BlogTræf

Endelig blev det Blog Træf tid! Julia the Vintage Hausfrau havde bare arrangeret det SÅ flot.



Jeg ved ikke hvor mange vi var , mister altid overblikket når jeg er sammen med mere end en håndfuld, men vi var alle mødt op af samme grund, lysten til at møde hinanden, dele fælles glæde ved det kreative, for at lade os inspirere, lære af hinanden, hygge sammen og selvfølgelig var der lige noget stof der skulle byttes....



En af mine kreative missioner var at få lært at hækle Karens "skagenranker" ( det er altså bare det jeg kalder dem) og..... tja altså på selve træffet fik jeg altså hæklet den samme trekant om en 5-6 gange....MEN da jeg sent i aftens sad i sofaen og alle var gået i seng faldt femøren ;-)))



Så var der lige store stofbytte, uha en masse fine sager!!! Jeg skulle jo egentlig ikke have noget har jo den seneste tid gjort en del for at få ryddet ud og den første halvanden time var jeg også fuldstændig passiviseret ,hensunket i lykke af babyduft og sutteknirken ,havde nemlig fået lov til at "låne" Mejses lille Arthur på 9 uger, hvilken lykke for en MOR med børn på 5 og 7 og kronisk babyer på hjernen ;-)



Jeg måtte dog levere den lille sukkerknald tilbage da jeg ikke kunne servere middagsmad og fik så lejlighed til at snuse lidt til stoffer istedet, her er min lille fangst af bytte/købe stoffer :-)
Hvorfor Blog Træf?? Fordi at glæden ved noget er SÅ meget større når man kan dele den med andre :-)
Nyd din dag.
KH

10 kommentarer:

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Det lyder som en rigtig dejlig dag.
Har du et eller andet med de babyer for tiden :)

tusindfyd sagde ...

....jeg har vist bare et meget stærkt modergen...kan simpelthen ikke stå for børn :-)

Stod det til mig alene havde jeg vel en 10 stykker nu, men jeg er bare så sårlig til leveringstid har det med at få dem 8 uger for tidligt det er ikke helt problemfrit og ufarligt.

Mia sagde ...

Kære Wenche

Også tusind tak for sidst til dig - det var bare så hyggeligt! Sødt af dig at vise min vandflaske frem på din blog :-) Det er et sjovt lille minde :-)

Smil fra Mia

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Lyder som en rigtig dejlig dag.
Fine bytterier...
stine:)

Julia Hausfrau sagde ...

Det var hyggeligt at møde dig, selvom vi ikke nåede at snakke så meget :) Held og lykke i Kbh!

Sarah sagde ...

Hvis der ikke snart kommer blog træf på sjælland, ja så må jeg altså komme til jylland eller fyn næste gang. Jeg vil ikke gå glip af det igen! :(

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Nej, uha Wenche, forstår udmærket at man så lige griber i hold, men så er det godt man kan "låne" lidt indimellem :)

Westmose sagde ...

Hej Wenche

Tak for sidst og du er velkommen til at låne en krudtugle eller to herfra...fås næsten i alle størrelser her i huset :-) Ville være så skønt at møde dig igen.

Knus fra Mette

Anne Dorthe sagde ...

- lyder som en skøn og inspirerende dag, med godt udbytte. Vil rigtig gerne deltage i et træf, på fyn el. sjælland :-).
Miss AD

Mette /www.fruea.dk sagde ...

Selv tak for en rigtig hyggelig dag - det var skønt at møde dig i den virkelige verden. Det klædte dig med en skøn baby på armen :O)

Håber at støde på dig til et fremtidigt blogtræf!

SMIL
Mette / Fruea.dk