fredag den 23. juli 2010

Trækningen...

Kære Alle

Allerførst en KÆMPE TAK herfra og HELT sikkert også fra Line ,som jeg skrev tidligere i dag er jeg overvældet men jeg er også utrolig glad helt ind i hjertet!

Tænk at vil tage imod denne Give Away med så meget positivitet og lyst til at hjælpe at vi har fået samlet 258 lodder, det er altså vildt FLOT!

Blogland er fyldt med skønne mennesker, mennesker der tænker ud over egen næse og vigtigst af alt her har bevist at de står sammen, det er utrolig værdifuldt.

Rigtig mange af jer kender ligesom jeg selv ikke Line men fælles kan vi sætte os ind i situationen og vil gerne hjælpe.

Karen skrev i sin kommentar ganske rigtigt at i denne Give Away vinder alle, ALLE vinder glæden ved at hjælpe ;-)

En af jer skønne bloggere vinder udover glæden også lige denne skuffeæske med retrostof, dukken der venter spændt på sit nye hjem, lidt fint papir og en svampenøglering :-)



Jeg fik klippet de mange lodder i morges og fik skrevet alle jeres navne på i det antal lodder i hvade ønsket.


Frugtskålen blev tømt og fyldt med de mange lodder :-)


Anna fik lov til at trække......


Kære UNIKARINA du blev den heldige ejer af hele herligheden!!! Vil du være sød at sende mig dit fulde navn og adresse? Så skal jeg hurtigst muligt suse på posthuset!



Til alle jer andre ,i kan glæde jer over at en kreativ kvinde nu har fået en stor hjælpende hånd til gavn for hende og hendes familie en hånd med meget stor betydning ;-)
Rigtig dejlig weekend derude i BLOGLAND
KH

9 kommentarer:

Laura sagde ...

Stort tillykke til Karina men ikke mindst til Line - som uden tvivl er den største vinder. 258 lodder -det er jo helt vildt.

Krudtuglens mor sagde ...

Så FLOT!

Julia sagde ...

Hvor er det bare fantastisk! Det er jo en kæmpe sum, altså. Go go Blogland!

-Og et kæmpe tillykke til Unikarina, hun er virkelig virkelig heldig ;)

Gaia Cunin sagde ...

Ej hvor er det altså FEDT. Tillykke til vinderen!
Til dig Line min kære veninde, jeg er super duper glad på dine vegne. Nu skal du forhåbentlig snart have nye maskiner!!!
Hvis vi kan gøre dette kan vi også gøre meget andet sammen her i blogland.

Mia sagde ...

Jeg er dybt imponeret - så flot!!
Må jeg anbefale at købe maskinerne på www.symaskine.dk (Kjærgaard Symaskiner) - de er ALTID med på en god handel, så hvis du fortæller din historie er jeg sikker på du kan få både alm. symaskine og overlocker i god kvalitet for noget der minder om det flotte beløb der er indsamlet!

Mange smil fra Mia

Lone Rose sagde ...

hvor er det bare godt! Stort tillykke til begge to, de er begge vindere :)
Er saa glad for at kunne vaere med til at hjaelpe, og det varmer virkelig ens hjerte at se folk komme sammen paa denne maade! AHhhhhhh

Line sagde ...

Jamen altså HVOR ER DET TOTALT FANTASTISK FEDT JUHUUUUUUU!!!!!!
Tak tak tak tak! Jeg er så glad glad glad. I drømmer ikke om hvor stort det er for mig!
Jeg kan slet ikke fatte det her er sket for mig. Den opbakning er det største der er sket for mig i meget meget lang tid.
TAK!
Kærligst Line

annicken_j sagde ...

Gratulerer til en heldig vinner! Men mest av alt gratulerer til alle disse gavmilde bloggerne som har sammen med innsamlingen skaffet inn en sum som sikkert vil hjelpe henne et stykke på vei.. Jeg blir helt rørt!! Så vakkert

unikarina sagde ...

Hold da fest - det er MIG, som er det heldige asen, som har vundet de skønne gaver. Jeg synes, at det er fedt at kunne hjælpe Line...