torsdag den 1. juli 2010

Tillykke OG Selv TAK

Jeg vil gerne starte med at sige jer alle 280 tusind tak, jeg er simpelthen helt paf over at i er så mange der har deltaget i min Give Away og så glad over alle jeres dejlige kommentarer. Fantastisk hvad i har fundet af navne!!! Dejligt at se lidt nærmere på jer ;-))

Nu til trækningen...altså der var 614 lodder!!!

Jeg er bare såddan at jeg er helt ked af ikke at have 280 pakker at sende ud for ville SÅ gerne gøre jer alle en glæde :-)



Der var lige akkurat papir nok tilbage i min spiralbog :-)




614 snipper



Den kommende ejer af denne lækkerbisken af en stofbunke har Anna udtrukket ( blame her ;-))) )
Anna sagde "mor jeg håber det bliver en dame der vinder"....der er ikke et eneste mandenavn i skålen :-)


Tillykke Stilletter og Mursten vil du være sød at maile mig din adresse på


Nå men jeg kunne altså ikke lade være med at smide en lille ekstra retro præmie i puljen...et styks flagranke :-)



Her fik Carl så lov til at trække, små drenge kan ikke stå helt stille så derfor lidt rystet billede :-)



Den heldige er Mettes Matrikel, mailer du mig også lige en adresse? :-)
Pyha, jeg gør det gerne igen ;-)
KH

18 kommentarer:

Mette Volf sagde ...

Aj hvor jeg øv'er den.
Men tillykke til vinderne!
Mette med den glade hat

3prinser sagde ...

Gratulerer til heldige vinnere... rent misunnelig her nå... God sommer!

Cristina sagde ...

Tillykke til vinderne...

KH

Cristina

Stella sagde ...

Ihh lidt misundelig er jeg, ville godt have vundet de fine stoffer.

Men stort tillykke til vinderen og også til vinderen af flagranken, den er super skøn.

Hilsen Stella.

Fru Thornholm sagde ...

Ih altså.. havde sådan håbet :-) Stort tillykke til de heldige.
Kh Stine.

søslerier sagde ...

WOW sikke mange deltagere! Tillykke til de heldige ;) Så må vi jo holde øje med om der bliver kreeret fine ting af herlighederne ;)

rockefår sagde ...

uffda, ikke den heldige denne gang desverre!

Heldige Stiletter og Mursten! Gratulerer med en fantastisk give away!

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Neej, hvor fantastisk!!!!
Fantastisk fantastisk fantastisk!!!!

Anja sagde ...

EJ æv altså, men stort tillykke til vinderen ;o)

MALENE sagde ...

Tillykke til vinderen - Øv, jeg er misundelig:) Undskylder IGEN for din længe ventede pakke - har ventet på noget stof, som jeg tror du vil kunne lide. NU er den snart på vej:) Har virkelig så dårlig samvittighed:(
Hilsen Malene med de røde ører:)

Fru Melgaard sagde ...

Stort tillykke til den MEGET heldige vinder:o)

Synne sagde ...

Jeg vil gerne klage. Her havde jeg virkelig ønsket mig at vinde, men næææ ...
Ergo .. jeg vil gerne klage.

Tag dén skæbne ... nå!


(p.s. Tillykke til de heldige vindere - de skarn! ;))

LisBethLys... sagde ...

Stort tillykke til vinderne - det var nogle dejlige præmier!
-Morgenhilsener fra LisBeth.

Louise sagde ...

Tillykke til de 2 super heldige vindere :)
- og tak, fordi jeg måtte deltage.
Knus Louise

Louise sagde ...

Stort tillykke til de heldige!!

Losarinas mor sagde ...

Godt du har små hjælpere , når der er så mange lodder :-)
Men øv , at de ikke trak mit navn :-)

Rikke sagde ...

Tillykke til de heldige:) Hold op det må have været et stort arbejde:)

Mette sagde ...

JUBIII. Jeg er blevet udtrukket. Min første vundet give away :)
Jeg har sendt dig en mail :)
MVH
Mette