søndag den 11. juli 2010

Søndags Sushi

En søndag morgen, børn på miniferie hos farmor, to voksne der får SOVET IGENNEM trods en buldrene lummervarme og et tidligt skybrud.

En kæreste lørdag med tomandstur til stranden, dase i bølgen blå, sushi for to på terassen og en "Avatar" helaftensfilm der først nu er fundet tid til at se...



Det er så vigtigt at have tid til at være KÆRESTER når dagligdagen er fyldt af mor og far , opdragelse, rengøring og andre praktiske gøremål :-)
" Avatar" er en smuk, men også sørgelig film, helt urealistisk, for i det virkelige liv vinder naturen ikke over pengemændene...
På billedet ser i min Søndags Sushi, den viser meget godt hvor fyldt jeg er af fornyet sprudlende bobler. De mange dyr har jeg planer med, noget til julebasaren...eller måske før.
Nu vil jeg vende mig mod mit skønne sybord og fortsætte skabningen af to dukkebørn!
Ønsker jer alle en dejlig dag. Nyd den!
KH

Ingen kommentarer: