fredag den 23. juli 2010

Overvældet

Er vel det ord der bedst beskriver hvordan jeg føler mig lige nu...

Da jeg startede min Give Away til fordel for en af vores kreative medbloggere var jeg lidt "bekymret" for hvordan i ville modtage det...om det var ok at "sælge" lodder....

Men i har simpelthen været helt fantastiske allesammen, sikke en opbakning, sikke en positiv modtagelse af initiativet!!!

Det er her til morgen blevet til HELE 258 lodder, jeg havde håbet på ca 40....

Nu vil jeg gå igang med at lave de mange lodder med alle jeres navne på og alle der har skrevet sig på indtil nu er selvfælgelig med i trækningen!!!

Den heldige vinder trækker jeg senere i dag, skal lige have fundet en lykkens gudinde ;-)



I får lige et billede af en fin halskæde min datter har lavet til mig på hendes ferie på Fanø sammen med mormor og moster, der er lige akkurat plads til at skrive mor på en såddan gennemsnitlig dansk muslingeskal ;-)
KH

6 kommentarer:

Julia sagde ...

Hvor er det bare en skøn følelse, at vi sådan
kan stå sammen i Blogland. Er spændt på hvor meget vi får samlet sammen, og hvilken maskine hun får købt. Og så er jeg helt vildt spændt på hvem der er den heldige vinder idag. Gid det er mig!! ;)

Dorte sagde ...

Hej Wenche.
Kan det mon stadig nåes, at være med i din gove away??? For så vil jeg overføre penge i dag.
Knus Dorte

Onkel Anne sagde ...

Jeg er så rørt over, at vi står sammen på den måde. Jeg forstår det faktisk ikke helt med min fornuft, for tænk det er jo mange der ikke kender hinanden irl. Men retfærdigheden skal ske fyldest, og så kan de lære det de møgtyve!
Og så synes jeg det er rigtig flot, at du laver en give away!

søslerier sagde ...

WOW!!! krydser fingre AAAAAAAAAAAAAAAAALT hvad jeg kan... ;)

Karen sagde ...

Sammenhold er en fantastisk følelse. Overskud til at du gør det for andre er endnu større.
Tak fordi du altid giver :)

Og Ok...jeg krydser også fingre ofr et af mine 10 små lodder.

Karen

Louise sagde ...

Det er bare så stort!

Og så flot det du stablede på benene. Man kan da ikke andet end blive rørt...

Kh Louise