onsdag den 7. juli 2010

Nødcamping

Når alle naboer og venner er taget på ferie til eksotiske steder og man selv skal holde hele ferien på matriklen må man jo bruge sin fantasi...

Her er mine børn taget på Camping!

En strandmusling er sat op i haven og lukket med et lagen .



Vores søde genboer, der er bortrejst, har givet fri adgang til deres have med den store trampolin!! Sikke en fryd når man nu ikke selv har en, og som ekstra bonus til mig...er der en hængekøje i skyggen. TAK :-)

Muslingen er super let at sætte op det tog ikke 5 minutter, lige til at overkomme i heden :-)



Det er nu en ganske særlig campingplads de har slået sig ned på med en campingmutter der med jævne mellemrum bringer forsyninger af ærter,jordbær, kølig hyldeblomstsaft og chokoladeriskager, ikke dårligt!



Der bliver rigtig slappet af derinde og snakket om alt fra himmel til jord :-)


Om eftermiddagen kommer campingfatter og kører de små gæster ned til stranden, badevandet er helt perfekt lige nu ;-)
Der er uanede af muligheder for oplevelser, man skal bare søge dem!
Nyd dagen.
KH

5 kommentarer:

Annchen sagde ...

Sikke en dejlig nødløsning..:)
Her i west blæser det vildt og er lidt skyet - så et hyggeligt telt ville vist ikke blive stående i vores have i dag..
Jeg havde ellers gjort klar til hygge med Granny i liggestolen på terrassen - men da jeg var oppe på 3 tæpper kapitulerede jeg og trak indenfor;)
Forresten kan du se invitationerne - med dit bidrag på bloggen..
Ha' en dejlig dag..
KH Anne

Mejse sagde ...

Hjemmecamping er uden tvivl nogle af de bedste sommerminder jeg har fra min barndom :)

søslerier sagde ...

...og ungerne synes faktisk ofte det er fedt 'bare' at være hjemme - man glemmer nogle gange, at de jo også er af sted hver dag!!!
Hjemmehygge er et skønt koncept! God sommerdag til dig og din familie... (og hvor mon I skal hen - ud af Jyllandet - som jeg læste i en kommentar???)

FruOlsen sagde ...

lyder som rigtig sommerhygge...Måske skal man bare nyde at være hjemme - det er faktisk meget hyggeligt... Skal selv være hjemme i ferien, med små afstikkere... Glæder mig...
Go sommer til jer...

Louise sagde ...

Hjemmecamping er skønt. Jeg havde veninder til overnatning i telt :)
Vi havde naboens hund på ferie. Den elskede teltet og på trods af varmen lå den derude næsten hele ferien og fik endda serveret mad deri :)