torsdag den 22. juli 2010

Nat Og Dag

Jeg har været igang med penslerne, spatler og tuscher igen...det er altid såddan lidt i perioder at jeg tegner og maler og jeg skal på en eller anden måde være i et helt bestemt humør for at kunne tegne.



Det første er lyst uden fare på færde...



Det andet lidt mørkere og med væsner man ikke helt ved hvad er eller pludselig kan blive til :-)


De to hører på en måde sammen og hænger pt her i stuen til betragtning og evt videre bearbejdning.


Kan du være kraetiv på kommando??
KH

7 kommentarer:

Anne sagde ...

Ej, hvor laver du bare nogle skønne glade finurlige billeder! Så flotte:)

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

De blev fine Wenche.
Med nogen ting kan jeg være kreativ på kommando. F.eks med papir og fimo kan jeg altid.Nogen gange bliver det jo så ikke som jeg havde tænkt, men det er en helt anden sag.
Drejer det sig om at sy og strikke, så skal jeg være "in the mood".

Synne sagde ...

De er rigtig søde dine billeder.

Jeg kan bestemt ikke være kreativ på kommando.
Jeg kan godt tvinge mig selv til at lave noget med en fast opskrift, sy eller hækle f.eks., men det der skal komme indfra, f.eks. tegning, der kan bestemt ikke tvinges frem.

Mvh,
Synne

Anja sagde ...

hmm det kommer bestemt an på hvad jeg skal lave og farvevalg, samt sværhedsgrad afhænger af mit humør.

MALENE sagde ...

Skønne billeder. Engang ku' jeg sagtens tegne og male på kommando, men altså ikke længere...det er nu også som om, at det altid lige giver det sidste, hvis man er i sit rette element.

Sandie sagde ...

Hvor er de super fine! Rigtig lækre farver! :) Er der noget krea du ikke kan?? ;)

Julie Leander sagde ...

Ihh hvor er de skønne dine billeder, er virkelig vild med farverne.
Jeg maler selv i perioder, men kan bestemt ikke være kreativ på kommando, der skal være en speciel stemning eller andet til at inspirere mig, nogle gange er inspirationen der, men så er lysten væk, det er en lidt underlig proces af og til.