lørdag den 31. juli 2010

Hmmmmmm

Jeg havde en plan...til disse karklude og viskestykker vill jeg gerne hækle mig et par af "Karens" grydelapper....



En af disse bare i voksenstørelse. Jeg prøvede først i frihånd ud fra denne model , men det gik bare SLET ikke ;-) Heldigvis kom Karen så forbi i går og kunne lige vise mig hvordan.



I dobbelttråd derudaf...MEN jeg endte altså med noget der bare var helt stift og hårdt og på ingen måde havde denne fine vaffel overflade....

Nå ,men så må man jo sadle om . Jeg fik skiftet til enkelt tråd og 68 masker og så har jeg ellers gjort som jeg troede man skulle....



Nu bliver grydelappen et køkkenhåndklæde istedetfor ;-)))

Heldigvis er der blogtræf i morgen og jeg skal have mit havblik og hæklenål med for man skal jo ikke give op vel?

Nyd dagen

KH

4 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Nej , give op, det skal du ikke !
Og mon ikke det nok skal lykkes dig :-)

Karen Klarbæk sagde ...

Altså Wenche....jeg troede den var der....
Men det der ser da også skønt ud.
Ses i morgen.

Krammer

Eva sagde ...

Hvor bliver det fint.
Vi må håbe, du får løst hækleproblemet, for det vil da være prikken over i´et med et par lækre grydelapper.

Sarah sagde ...

synes nu allgevel at det er blevet rigtig fint...tror måske du har glemt at springe nogle masker over? Kan at være det?