søndag den 18. juli 2010

Freja

Dette er Freja !

Freja er 43 cm og mit seneste dukkebarn, hun er allerede forenet med sin nye mor :-)

Jeg fik ønsket om et lyst dukkebarn med rødligt hår og fuld skrald på retro, og her kan i så se hvad der sker :-)



Både tunika og bukser er syet af retrostof.



Jeg ved ikke hvorfor men jeg fik bare den fornemmelse at Freja skulle have en lille hæklet taske med en blokfløjte i. Senere har "mormoren" til Freja fortalt mig at dukkemor elsker sin egen blokfløjte....


Håret er en rødblond mohair og er efter ønske lavet som rottehaler, fletningerne kan løsnes op.


De sidste billeder er til fri fantasi og tanke :-)










Når jeg arbejder så mange timer med dukkerne får jeg arbejdet rigtig mange positive tanker ind i dem, hvert sting er lavet omhyggeligt og med stor omsorg. Jeg håber at den varme der er lagt i dem kan mærkes af modtageren?
Det er jo søndag OG der er Loppemarked så nu vil jeg begive mig ud i verdenen af lopper og jeg glæder mig!!!
Nyd dagen
KH

12 kommentarer:

Bianca sagde ...

Hvor er Freja er da bare en super skøn en!

Dorthe sagde ...

Hvor er hun dejlig!!!!!

Krudtuglens mor sagde ...

Sikke skøn lille pige :)

Louise sagde ...

Hun er så fin!
Jeg håber virkelig, jeg en dag kan få lov at kikke inden for i din skønne verden :)
kh Louise

Losarinas mor sagde ...

Jeg er forelsket !
Hun er ganske simpelthen skøn :-)
Og din omsorg og kærlighed lyser ud af dine dukker !

morslille sagde ...

Hvor er hun skøn, er der ventetid på en bestilling?
Hilsen Charlotte

Mejse sagde ...

Hvor er hun smuk :) Jeg er vild med blokfløjten! Jeg synes det er så vidunderligt at dine dukker har så meget personlighed :)

Helle sagde ...

Hvor er den bare super fin!! Sådan en må mine piger eje en dag :o)

grønn sagde ...

NYDELIG!! Jeg gleder meg villt til å overrekke en av dine nydelige dukker til min lille jente :-)

Lone Rose sagde ...

Som altid, hun er dejlig!

Sandra sagde ...

For en skjønn dukke :) Du er jammen flink!

Søhesten sagde ...

EJ, jeg er simpelthen så forelsket i de dukker!! Skal altså ha en til min pige på et tidspunkt!!