torsdag den 15. juli 2010

En Kuffert Eller To...

Det her har jeg haft lyst til længe....at bygge et tårn af kufferter !


Udover de små skuffekasser fik jeg forleden disse kufferter i Søstrne Grene.

Jeg bruger jo kufferterne til rigtig mange ting. Mine babydukker rejser altid med en kuffert.

Til fødselsdage er de super til at lave små strikke eller sykits i til børn og voksne.

Kufferter er også rigtig fine til venindegaver ,lidt silkepapir i og så bare fylde godter i af chokolade dameblade creme og andre damesager ;-)

Til Julebasaren i år vil jeg til de mindste kufferter gerne lave små dukker
og så ligge sengetøj i kufferterne så de fungere som senge.


OG så var kufferter i nye farver bare så tiltrængt, jeg har lææææænge været godt træt af mine røde kufferter har bare ikke rigtig kunne finde andet uden at der var børnemotiver på.

Kufferterne her er dessuden med en helt anden overflade lidt mere mat og den røde er mere cherise såddan et fund kan jeg godt bare glæde mig over for det giver mig rigtig lyst til at gå igang med nye ting. Kender du det? At man ved at finde en ting pludselig får en hel masse nye ideer?

Nyd dagen

KH

6 kommentarer:

designRborg sagde ...

WOW...ville ønske jeg hørte til i din kategori 'venindegaver', hvis man bliver beæret med sådan en omtalt sag ;)
Og vil da klart foreslå at fylde dem med 'prikker-til-ørene' hvis du skulle mangle idé til indhold i næste voksen gave... Hihihi...

mymlen og my sagde ...

Å, så mange fine kofferter. Jeg simpelthen elsker prikker, spesielt på disse søte små koffertene. Tror jeg må en tur innom Grene her hos oss. Ha en fin dag. Hilsen Mymlen og My

unikarina sagde ...

Prikkerne er vist steget dig til hovedet ;o) Ja jeg kender godt det med at finde noget, som giver én en masse ideer. Det er så dejligt - og nu har du lige givet mig en masse ideer med kufferterne - super god idé at bruge dem til at pakke gaver ind i.
Jeg værner stadig om min røde kuffert, som jeg fik da jeg var 10 - men måske den skulle have lidt selskab!

Lone sagde ...

Hej...
Er bange for at jeg kun kender det alt for godt... Bliver selv grebet af projekter som i den grad tar om sig.. Men man er jo helt høj, imens det står på...

Elsker de kufferter og ikke mindst dine idéer med dem...

Syntes dog at de er blevet så dyre, de kufferter.. og så kan det også knibe lidt med pladsen til at opbevare dem til julemarkedet som jeg også skal holde..

Håber du skriver om dit, når det nærmer sig...

Lone

Sandie sagde ...

Åh en sød ide med at indrette dem til seng til dukken :O) Super fine prikker!

pif paf puf sagde ...

Jeg synes de er så fine de kufferter. Og hvor har du mange gode ideer til hvad de skal/kan bruges til, udover bare opbevaring.
Kan især godt lide den med værtindegaven, den er så sød.

Jeg har tagget dig i en blogleg, (se min blog) jeg håber at du vil være med. =)