fredag den 16. juli 2010

Det Blev Ret Sent I Går...

I går eftermiddags tog min familie på telttur i farmors have...heldigvis har vi et tomandstelt for jeg er slet ikke til lummervarme, myg og soveposer :-)

Med alt den tid forude fik jeg bare lyst til at finde alle mine farver frem og kaste mig over et stort tomt lærred.


Dette er resultatet , jeg ved dog ikke om jeg er helt færdig endnu...

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst er kommet i seng kl 3.35, det var ved at blive lyst og fuglene snakkede livligt ;-)


Ønsker jer alle en dejlig weekend!

KH

13 kommentarer:

Therese sagde ...

Fedt billede ;) Dejligt med krea-alene-tid ;)

Dorte sagde ...

Hvor er det bare fint Wenche. Dejlige øjne.
:O) Dorte

Krudtuglens mor sagde ...

Elsker "gevirerne" og det finurlige udtryk :)

FruOlsen sagde ...

sikke et flot billede, du der fik lavet... ville ønske jeg selv var kreativ på den måde..

Losarinas mor sagde ...

Det er så dejligt at fordybe sig, blive revet med, så tiden bare er :-)

Veronica sagde ...

Utrolig kult bilde!! Flotte farger!:)

Wunderbart sagde ...

Dejlige dejlige farver.. :) Kig ind til mig hvis du har lyst, jeg har åbnet nyt sted... ;)
Og tak for dine mails, jeg skal nok få svaret tilbage. Det var enormt sødt og betænksomt af dig...
kh herfra... :)

Rosanna sagde ...

SKØNT billede!!!

Christine sagde ...

Er du gal et flot billede....sælger du det? :) Mangler noget flot til vores hvide vægge, så lad mig lige høre om du kunne være interesseret i at sælge eller måske lave et der ligner... (og pris).
Christine

MALENE sagde ...

Rigtig flot billede. Elsker farverne og udtrykket, som får mig til at smile.

Line sagde ...

Skønt skønt skønt billede...

Glaphuset sagde ...

Det var dog et afsindigt fedt billede. Du er en stor kunstner. Og en rigtig en af slagsen der lader sig rive med og ikke ænser tiden omkring. Herligt :o) God weekend
Kh Anette

Tina sagde ...

Herligt billede! Der er noget glad-vandmands-rensdyr-kermitkage overden. Lige til at blive i godt humør!
Tak fordi, du vil dele den med os herude:)