tirsdag den 20. juli 2010

Dagens Farver

Jeg er midt i en oprydning....børnene er på Fanø med mormor og moster, så jeg er gået i gang med kælderen og hold op der sker noget :-) Normalt bliver mine affaldsposer gennemset af mine børn og diverse kort ,nips og sager fisket op i ubemærkethed for at finde en plads i deres skab på værelset...MEN ikke dennegang for her er det alvor!! En samler er jeg, nænner ikke at smide noget ud....men nu er jeg en samler der skal flytte fra 165m2 til 85m2 ;-)



Udover at færdiggøre mit oprydningsarbejde skal jeg have syet tøj til et dukkebarn der gerne skal på rejse på onsdag.

OG så skal jeg mødes med KAREN til masser af snak og kaffe, det er alt for længe siden ( HELE 3 uger) det bliver rigtig godt!

Temperaturen og himlen her kl 9.18 skriger pak din taske og cykel ned på stranden....tror vi skal have en aftenbader i dag :-)

Det er virkelig dage som disse man skal gemme derinde og finde frem i november, januar og februar.



Og ja, jeg sagde jo jeg var samler...posten havde lige lidt stof fra Australien med til mig i morges...for jeg arme stakkel har jo næsten ikke noget stof ;-)))

Samler du?? Kan du rydde op i det??

Nyd dagen

KH

10 kommentarer:

morslille sagde ...

Ja jeg samler også og kommer også somme tider til at købe noget, som jeg ikke lige får brugt. Men engang imellem er jeg nødt til at rydde op og smide noget ud, fordi der ikke er nogen steder at gemme det. Men ofte finder jeg senere ud af, at jeg virkelig godt kunne bruge noget af det alligevel. F.eks. skulle min ældste søn flytte hjem og bo i et par måneder og bor nu i mit "lagerkælderrum" Jeg ryddede op og er nu bange for at jeg er kommet til at smide en pose med stof til dukker ud. ØVØV. Manden påstår desuden at jeg har givet ham lov til at smide en lille børneslagbænk ud, den var godt nok gået lidt i stykker, meen det husker jeg ikke.
Så mit råd er, smid så lidt ud som muligt ;O))))
Hilsen charlotte

Junette sagde ...

Ja, jeg er også en samler!
Jeg samler på stof. Lige nu har jeg bestemt at jeg vil sælge ud af det meste. Og så kun samle på mønstret stof med neonfarver. Og så eftermiddagsforklæder. Og mønstret frotté. Udover tapet, tusher, farveblyanter, skuffegreb, alt med Anita Wangel og en masse andet jeg ikke lige kan huske. :-)

Tina sagde ...

Det er så herligt med lidelsesfæller:))
JO jeg er en samler.......men jeg er også en spreder. Jeg har en tendens til at sprede alle de ting, jeg har samlet:D
Jeg er tit fuld af gode idéer, som jeg ikke har tid til at udføre lige når jeg får dem, men så ender det tit med at materialerne til de gode idéer ligger fremme....i lang tid så det ikke længere ligner noget kreativt, jeg har gang i, men ROD:/ Så ja....oprydning står den også tit på herhjemme.

Wunderbart sagde ...

Jeg samler ja.. Jeg kan ikke rydde op i det nej... ;)
Har også lige haft mit svampestof fremme idag, dog i den grønne variant. Det blev til en somemrhat til vores lillebror... :) SÅ nu har børn og mor ferie sommer hatte...

Gaia Cunin sagde ...

hej med dig
En lille hilsen fra en samler med stort S !!!
Jeg har et kælderrum propfyldt med alt mit ragelse... Jeg har meget svært ved at smide ting ud, men er blevet lidt bedre.
Fortsat god arbejdslyst.
Du minder mig om at jeg faktisk også havde en plan om at få ryddet gevaldigt op i kælderen i løbet af ferien!!!
Men i går fik soveværelset en ordentlig omgang og det var også tiltrængt.

Ulla V. sagde ...

Jeg nikker bare... ;)) Jo, jeg kender godt fænomenet.

Når jeg rydder ud i mit stof, giver jeg det "overskydende" til vores skole, som altid kan bruge flere materialer. :))

Hav en hyggelig dag med Karen. :))

Annchen sagde ...

Jeg samler også.. På ALT muligt... Er heldig at ha' både isoleret skur, loft og ikke mindst vores krearum/kontor.. Ellers kunne vi heller ikke være der..;)
Ha' en dejlig tøsehygge dag..
KH Anne

tusindfyd sagde ...

Skønt at vide at man ikke er alene.. ;-)))

Karen har nu fået det hele med til deres basararbejde og til skolen for ja der kan materialer jo altid bruges og bare smide det ud kan jeg heller ikke så WIN WIN :-)

Anja sagde ...

JA samler..... NEJ smider helst ikke ud, hvilket er grunden til jeg nu skal have ryddet min skunk op igen igen og så havde lavet mit "værelse" så jeg kan være her hjemme igen!

Namaste sagde ...

Nybegynner i å samle :o)

Jeg prøvde å betale til din give-away, men det var informasjon som manglet, så jeg fikk ikke betalt. Jeg trengte visst adresse og et annet nummer... Kanskje jeg bare må være med i ånden.

Uansett et utrolig flott tiltak :o)