tirsdag den 13. juli 2010

Byggeprojekt Med Prikker

Jeg har været en tur i Søstrene Grene og gik lige lidt i PRIK :-)



Nu står jeg her i et mindre bygge projekt....kan ikke helt bestemme mig.

De mange skuffekasser er tænkt til opbevaring på børnenes værelse såddan en til skovens dyr en til viskelæder en til pokemon kort osv....

Meeeen de ville nu heller ikke være dårlige i stuen til fyrfadslys og andet nips eller i systuen?

Men hvordan skal jeg bygge?? Har du nogen favoritter??



Løsning nr 1


Løsning nr 2


Løsning nr 3


Løsning nr 4


Ja det er ikke helt let når man har så mange muligheder ;-)))
De andre prikker jeg fik med hjem skal jeg nok lige vise frem også om ikke andet til jer så langt i syd og nord at i ikke lige selv kan komme forbi :-)
Nyd dagen
KH

23 kommentarer:

Julia sagde ...

Hej. BlogPicnic bliver den 1 august i Århus. Skynd dig at kigge forbi og melde dig til, hvis du vil med. Link finder du i venstre side af bloggen. Kh. Julia

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Skønne prikker - jeg er helt klart til 1´eren :)

Bournonville sagde ...

jeg synes alle løsninger er lige fine, og kasserne er super skønne :)

Kh Sara

morslille sagde ...

Jeg stemmer på 3'eren ;O)
Hilsen Charlotte

Gaia Cunin sagde ...

sikke nogle laekre aesker du har koebt! Hvor store er de? jeg sidder ved et engelsk tastatur derfor stavemaaden.

Therese sagde ...

Hvor er de fine ;) Jeg er mest til den første løsning, den ser mest "tilfældig" ud ;)

Sandie sagde ...

Helt klart løsning 3. Hvor er de fine! Jeg vil da også gerne vide lidt om størrelse ;O)

tusindfyd sagde ...

Tak ;-) Støelsen er varierende fra halv skoæske til stor så der er lidt til alle formål :-)

Losarinas mor sagde ...

De er da skønne !!!
Kan godt forstå du gik amok :-)

Rikke sagde ...

Skønne æsker. Jeg er mest til 2 og 3 (som i øvrigt er ens ikk??)

Maiken sagde ...

Ehj, hvor ser det fedt ud! Du kan jo skifte rundt efter humør?

Hvor har du æskerne fra? Hvad er prisen på dem? Og har du beklædt dem over det hele? Er det bare gavepapir? Synes nemlig jeg har købt det grøn prikkede i enten Tiger eller Søstrene Grene...

Godt der det i hvert fald ud!

annicken_j sagde ...

Lekkert! Ja da skal jeg riktig deltake i kveld! :D Kjempe flott og jeg håper dette hjelper henne mye :D

Annchen sagde ...

Lækre kasser..;)
Jeg er mest til den 'blandede løsning'..:)
Nyd dagen..

tusindfyd sagde ...

Kære Maiken

Jeg har skam sluppet for at beklæde æsker ;-)) De er købt i Søstrene grene priserne afhænger af størelsen såddan fr 25 kr og op mener jeg det er ;-)

Kh

MALENE sagde ...

Hvor er de fine. Kan bedst lide løsning nr. 3, men det bliver spændende at se, hvad det ender med...Skal da vist se om jeg kan komme i Grenes snart...

janet sagde ...

ÅÅhh jeg arme stakkel, jeg er sådan en system og orden "kind of girl", så jeg ville helt klart gå efter løsning nr.4 ;O) JEg ved ikke om du ikke har fået mine mails, men jeg har lidt til dine dukker:O)

TanteTit sagde ...

Sikke nogle flotte æsker!!! Jeg er mest til løsning nr. 4 :)
Kh Tina

søslerier sagde ...

prik, prik, prik....

Prikker, punkter, punktummer, cirkler, kugler, pletter - ja, kært barn har mange navne, og skønne er de!!!

Og ønsker du dig nogle til ørerne, så kig forbi min blog ;)

DiSign-Keramik sagde ...

Hej
Hvor er de skønne de æsker....
Jeg har det lidt lige som Janet og TanteTit; løsning 4...

Kh. Dianna

Merete sagde ...

Super fine - hælder også mest til 2/3 (ens ik'?) eller nr 4 men nr 1 er for rodet efter min mening ;0)
Go' fornøjelse med at fylde dem...

Mejse sagde ...

Jeg hopper med på 2/3-løsningen :) Og hvis du mangler nogen viskelædere at fylde i en af kasserne, så kig forbi min give away :)

Louise sagde ...

Jeg er mest til 1´eren.
Synes det ser mest ordenligt ud - men det er jo en smags sag.
God prikket dag :)

Gaia Cunin sagde ...

løsning 3 og 4 er de ikke ens???