lørdag den 17. juli 2010

Århus Dejligste....

Jeg og resten af familien er så heldig at have Århus dejligste frisør!

Ikke bare er hun super dygtig, et dejligt menneske, fornuftig at snakke med, hun har sjælen, hjertet og glæden ved hendes fag med helt ned i hænderne. Her er hårvask ikke noget der bare skal overstås, det er ren forkælelse ;-)

I anledning af at hun snart skal på barsel igen og vi må flytte har jeg lavet en lille gavekuffert til hende...såddan en sommer og på gensyns gave.



Af retrostoffer har jeg syet denne lille busseronne af retrostoffer godt lang så den til start kan bruges som kjole og senere som bluse og nu hvor der er en lillesøster på vej kan den jo gå i arv!



Jeg kan simpelthen ikke stå for de klare og samtidig dusede farver retrostofferne har.


Til den kommende storesøster er der lidt godter. En pixibog fra loppemarked og så lidt til håret...hun er jo datter af en frisør ;-)


Nu hvor der er baby på vej har jeg lagt en lille prøve af min favorit baby- og børnecreme
.


Der kom også en lille ting i til mor for det er vigtigt ikke at glemme den gravide/moren når børnene tager over :-)


Jeg elsker at give gaver, for mig er det virkelig en del af lykken i livet at glæde andre.
Nyd dagen
KH

12 kommentarer:

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Verdens bedste frisør og i må være verdens bedste kunder.
Hvor du bare tænker på alt og alle Wenche - du har verdens største hjerte!

Frk. Hverdag sagde ...

Wouw. Imponerende. Tænk at have en kunde som dig...
Så fint!

Polka sagde ...

Århus' dejligste frisør har da helt sikkert den dejligste kunde! En så gennemtænkt og speciallavet gave er det vist de færreste frisører, der får ...

morslille sagde ...

Hold da helt op, tænk at der findes et menneske som dig!!!!! Du sender bare så meget god energi ud i Verden, så jeg får helt gåsehud af glæde.
Jeg bliver ofte inspireret af dig og er selvfølgelig igang med grannystripes. Men jeg vil også tage dine "glædeskufferter" til mig. Jeg elsker at give gaver, men det bliver ikke så tit til overraskende og uventede. Jeg glæder mig til at videreudvikle denne ide.
Hilsen Charlotte

DiSign-Keramik sagde ...

Hejsa søde Wenche

Du har fået en award hos mig

http://disign-keramik.blogspot.com/2010/07/jeg-har-faet-en-award.html

Tillykke

Jeg håber du vil tage imod.

Knus Dianna

Linda sagde ...

Åhhhhh, sikke en skøn kuffert-gave :o)

Losarinas mor sagde ...

Du er simpelthen et rigtig dejligt menneske :-)

Gaia Cunin sagde ...

Ej hvor er du sød. Sikke en fin gave!

Louise sagde ...

Du er simpelthen bare vidunderlig :)
Sikke en skøn gave!
Kh Louise

Karen sagde ...

Du er fantastisk. Bare vi snart ses?

Kram fra
Karen

Michaela sagde ...

Jeg bliver så glad, når jeg læser om sådant et menneske som dig. Hvor er du dog betænksom og godhjertet. Skøn blog du har. Rigtig god sommer

PUK sagde ...

Det var da en vidunderlig gave. Hvem er Århus' bedste frisør?
KH Puk