onsdag den 30. juni 2010

Uld I Heden

Tirsdag var VIRKELIG varm og jeg havde helt sikkert IKKE regnet med at jeg skulle ende med at finde en hel masse uldfilt frem....

Men efter at børnene og deres venner havde badet en times tid under den iskolde haveslange trængte de til at komme ind og få varmen... og Annas læber var ikke engang nået at blive røde igen før hun havde fået næste ide.....

"Mor må vi ikke filte?"



Jo hvorfor ikke. Jeg har købt en del af disse uldfilt kits egentlig ville jeg bruge dem som gaver til diverse fødselsdage men de er også rigtig gode at tage frem når der er veninder på besøg og de gerne vil sysle lidt :-)



Filtenåle, filtepuder , en masse uld og så bare igang....


To dukker broderigarn....


Jeg har hjulpet med at sy sammen ....



Voila dagens produktion!!!



Ikke dårligt med nye punge til ispengene ;-) Såddan en må jeg vist også lave...



Trænger dine sommerferiebørn til lidt at sysle med kan jeg varmt anbefale uldfilt ;-)))
God dag!!
KH

11 kommentarer:

Karen sagde ...

Skønne :)

Karina sagde ...

Tak for den gode idé til børnene.
Det er nogle skønne punge! :-)

Annchen sagde ...

Rigtig fine..:) Og super god idé..
KH Anne

Ingerlise sagde ...

Hvor er de fine. Tak for en rigtig god ide

Stella sagde ...

De er rigtig fine :-)
Sikke nogle kreative unger du holder dig.

Maria sagde ...

Hvor er de bare flotte. Sådan nogle har jeg også købt, men har bare ikke styr på teknikken. Men det skal da helt prøves. :)

Losarinas mor sagde ...

Hvor må det være dejligt at være på besøg hos dig :-)

Gaia Cunin sagde ...

Super fine er de!
Og som Miri siger, det må være rigtig hyggeligt at være på besøg hos dig!

Christina Skarø sagde ...

Hej skønne....Very nice... i like... kram fra C

søslerier sagde ...

krea kids - sikken et hit!!!

Bournonville sagde ...

det var da et skønt børne projekt :) det må jeg putte i huskebogen til når søsters børn kommer på besøg :)

tak for den gode ide.

Kh Sara