onsdag den 23. juni 2010

Sommer Sommer Sommer

Sommeren titter frem overalt lige nu, blomsterne fylder mere og mere i haven, vores soldrevne vindmølle kører fra tidligt morgen til aften, folk smiler mere på gaden og havbrisen er lun :-)



Om kort tid ser mine pæoner i haven såddan ud.



Vores biodynamiske grønthandler på skolen har nu endelig røde bær i udvalg, kirsebærrene blev næsten spist på cykelturen hjem og de modne jordbær skal skylles i fløde til dessert ;-))



Til på fredag skal jeg have bundet denne krans med blomster til min søn, der er nemlig sommerfest i børnehaven, hans sidste for 12. August starter han i Børnehaveklasse. Store dreng :-)


Jeg tror jeg vil binde med rigtig meget af den blå mynte og så stikke lidt engelsk græs imellem.
Hvad er sommer for dig?
KH


6 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Sommer er sådan en dag som i dag. Solen skinner, græsset er slået og for en gangs skyld er det ikke regn til Sct. Hans. Vi bestemte fra morgen af, at vi ikke ville lave noget som helst seriøst i dag. Måske netop derfor, har vi fået lavet en del.
Jeg har låst kosten inde!

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Sommer er lyse aftener i haven, børnenes leg i haven efter spisetid, at være længere oppe om aftenen - tja, måske bare at dagene er længere og lysere :)

Zacho sagde ...

Sommer er som du skriver; sol, blomster, jordbær og pigerne i sommerkjoler....
Men hvorfor er det lige at de 3 pæoner jeg har i haven, aldrig har mere end 1 eller 2 blomster?
Jeg vil ha' pæoner! I masse vis! Jeg elsker den blomst!
Du må endelig vise dine, når de er sprunget ud.....

iHanna sagde ...

Yummy images! Sommer over here in Sweden too! :-)

søslerier sagde ...

Sommer er bare tæer i græsset!!!

Anja sagde ...

sommer er fregner på kinderne, jordbær og stor grinende børn der pjasker med vand