mandag den 14. juni 2010

Solskin Og Blå Himmel

Har bestemt ikke domineret weekendes vejrudsigt, nej tankerne om at investere i en soppebassin til børnene blev til tanker om at kigge efter redningsveste og lårlange gummistøvler!!!
Lørdag morgen vågnede jeg og troede at min mand var ved at spule vinduerne på 1. med haveslangen....men han sad i stuen og drak kaffe med sine norske strikstrømer trukket godt op af skinnebenet...det var moder natur der var ved at højtryksrense hele hytten.

Mit fantastiske postbud trodsede dog uvejeret, iført et minre telt af et regnslag, og bragte mig en særlig tiltrængt boblekuvert....

Solskin og blå himmel lige ind af køkkenvinduet :-)




Denne gule skønhed har siddet på min ringefinger lige siden og den lyser virkelig op som et solstrejf :-)



Og øreringene her har næsten samme farve som mine øjne og himlen på en solskinsdag, det reddede virkelig min weekend der bare fortsatte gråt og vådt!!!

Mine to lysglimt har jeg fundet lige HER

Ønsker jer alle en tør mandag med forhåbentlig lidt varme og en ny fregne på næsen :-)

KH

6 kommentarer:

Henriette sagde ...

Selv små ting kan løfte ens humør :o)
De er rigtig fine, kan godt forstå det kunne hjælpe på en våd weekend.

ea-o sagde ...

De er rigtig fine. Jeg har lige købt lignende øreringe hos Pico i København. Kunne være interessant at finde en leverandør af blomsterne så man selv kunne bikse noget :-)

mette b sagde ...

Hvor er de smukke og sommerskønne :)

God mandag!

Kristin sagde ...

Jeg har også den gule og købte en i creme også - samme sted som du - havde dog ikke lige set at hun også havde ørestik... De er så fine

Ha en dejlig dag

Mette sagde ...

Skønne sager du har fået der. Vil blot fortælle at jeg linker til din blog inde hos mig fordi du har givet mig inspiration til grannystripes.

God dag herfra
Mette

En Kreativ Blog... sagde ...

Har straks bestilt en ring i hvid:) Wau de er flotte. KH Tina