tirsdag den 8. juni 2010

Smugkig

Ovenpå alle jeres søde kommentarer i gårsdagens indlæg kan jeg simpelthen ikke lade være med lige at give jer et lille smugkig her....

Hækletøjet er vokset fra 150x24 cm til 150x32 cm...og nej det er ikke en bikini!



Det her er der virkelig noget ved!!! Ingen udsigt til en uendelig bunke der skal monteres, enderne hækles med ind hen af vejen så hæftearbejdet er til at overse ;-)

Som i kan se består arbejdet af stangmaske klaser/vifter...nu var jeg jo lige blevet så rutineret i at lave dem efter de 150 oldemorsfirkanter og havde brug for et hækletøj jeg kan lave uden den store koncentration.

Og så er det altså bare lækkert at have en godt blandet gufbunke at tage fra...ja jeg kan næsten ikke vente med at gøre rækken færdig så jeg kan vælge næste farve!!!


Jeg elsker garn og er dybt misundelig på min svigermor der skal til Odense i dag og forbi hos tanterne, GID det var mig!!

Er jeg skør???

KH

23 kommentarer:

Eva sagde ...

Hvis du er skør, så kender jeg en del, der er skøre...., men det kan selvfølgelig heller ikke udelukkes:)
Det bliver da virkelig flot, dit tæppe.

søslerier sagde ...

SKØR er du helt sikkert, Wenche - men på den absolut skønneste måde ;)
Jeg gætter...et sengetæppe??? Ligegyldigt hvad det bliver, så-mums det er nogle fantastiske farver og striber!!
Hmmm...bliver lige inspireret til et nyt indlæg - hold øje...
Hav en herlig dag - med hækletøjet i hånden, formoder jeg!?!

Clemme/Trine sagde ...

Det er helt ok at være skør med garn, jeg ser det som en menneskelig kvalitet :)

Camilla sagde ...

HIT med opskriften - det ser vidunderligt ud...

Skal til Odense i morgen til et møde på OUH,- HÅBER der bliver tid til en tur ind til byen - og tanterne - har nemlig et besøg hos dem til gode endnu...

Henny sagde ...

Nej du er bestemt ikke skør. Kender godt tanken med at "det bliver spændende at se hvordan det ser med endnu en farve i". Skide motiverende, og samtidig hyggeligt arbejde. Kan de blive bedre? Nej vel!

mette b sagde ...

Hvor bliver det flot!

ea-o sagde ...

åh, glæder mig til at se det helt færdigt.

Christina sagde ...

Det er SINDSYGT flot! Sådan ét vil jeg også lave!

Maiken sagde ...

Wau, hvor bliver det flot! Det er virkelig nogle skønne farver. Og sikke en tålmodighed du har! ;o)

Almas mormor sagde ...

Wow, det er helt vilt flot. Super farver og farvesammensætninger! Fortsat god arbejslyst :)

Gitte sagde ...

Wauw.. Hvor er det flot!! Lækre farver :-)

Micha sagde ...

hvor spændende... hvad mon det bliver :)
Dejlige farver :)
KH Micha

Mette sagde ...

Åh, det bliver fint! Jeg faldt over opskriften på granny stripes i går, så mu vil jeg også igang :-) mette

Kristin sagde ...

Nøøj Wenche hvor er det smukt - gid det skulle ligge på min sofa:-)

Tak fordi du løftede lidt af sløret!

Ha en dejlig dag

Kh Kristin

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Wauv, siger jeg bare!

Henriette sagde ...

NIKS det er du bestemt ikke, jeg lider selv af uhelbredelig garn/fiber syge så mit lager bugner også :-)

Jeg er vild med striberne..

Venlig hilsen
Henriette
www.defemibyen

tusindfyd sagde ...

TAK Mette Selvfølgelig er det Granny stripes det burde jeg da kunne have sagt mig selv ,hvis i vidste hvor jeg har forsøgt mig frem....
Nå men til alle andre jeg googlede lige granny stripes og der kom rigtig meget frem,opskrifter og video ved ikke lige om der var noget på dansk men ellers vil jeg lige se på om jeg kan lave en lille vejledning til hvordan jeg gør til i morgen :-)
KH

Annchen sagde ...

Hej Wenche..
Super flot! Det er nogle helt fantastiske farver.. Må jeg høre hvlken størrelses nål du bruger..? Just in case jeg lige skulle få (mere) lyst til at gøre dig kunsten efter..;)
KH Anne

Losarinas mor sagde ...

Ja, du er skør !
På den allerdejligste måde :-)

Marie-Louise sagde ...

Så flot. Jeg får helt lyst til at hækle...hvis jeg bare kunne finde grejet i flytterodet!!!

Æblekinder sagde ...

Smukt smukt ser det ud!
Du er altså super dygtig!

Billy Hankat sagde ...

Du er skør på den dejlige måde OG usandsynlig dygtig!
Det blir simpelthen så flot, det tæppe. Når jeg engang lærer at hækle, vil jeg også forsøge mig med striber.
Knus Kristine
Ps. kan man købe en fan-plakat?

MALENE sagde ...

Det ser spændende ud i hvert fald:) Glæder mig til at se det endelige resultat! Jeg har forresten tagget dig i en lille blogleg. Desuden har jeg været ved at klippe stof til dig, så du skal ikke vente så længe mere på pakken:)